Inte för att det är normen på nåt vis men lite dumma saker får man väl tipsa om under "silly season"
http://prodracing.com/prodcar/viewtopic ... 3710#93710
De kör ju utan vindruta så det är därför det ser lite mysko ut. Komprettera med en normal främre båge så är det ett fint utgångobjekt för Modsport. Allt detta om man råkar ha plats över i nån Container dvs, flygfrakt lär kosta en del...
Tips för karossbyte?
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Vill ha!! Till salu nåt år för tidigt bara.
Undra bara vad d e för rör d bygger med? För att kunna använda delar av rörbygget måste ju kvallisort och grov lek vara ok enligt SBF...
Läckra bakskärmar!
Undra bara vad d e för rör d bygger med? För att kunna använda delar av rörbygget måste ju kvallisort och grov lek vara ok enligt SBF...
Läckra bakskärmar!
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5