Race1
http://youtu.be/rtIk3CTCj_A
Efter ett kval i regn startar 24 (10a i C) så är det dags för race 1, ser inga startlampor hoppas att inte bilarna framför tjuv startar.
missar lite tack vare det i startögon blicket .Men sen går det bättre slutar 4 1,57,770 som bästa varv tid
några varv mitt i racet som är lite tråkiga, men dom sista 3! är ok .
Race2
http://youtu.be/qKWkkh94lSA
race 2 börjar bättre men höll på att ta slut redan på varv 1 när porschen kommer ut på banan mitt fram för mig
ligger på 4 ans växel när det händer. bara att styra av . kommer upp som sista bil, men ingen chans på toppen.
Ser Markus på dom sista varven men tar inte in så att det räcker
Anders Träff, Anderstorp Race 1 & 2
Forum rules
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
-
- Medlem MX-5 Racing Club
- gokarting.nu
- Medlem MX-5 Racing Club
Re: Anders Träff, Anderstorp Race 1 & 2
Det är en helt "annan" Anders Träff därute nu.
Speeeeed!
Bra filmer Anders!
Du har byggt en riktig raket, körningen sitter, så på Falkenberg blir det stressigt för Kent.
Speeeeed!
Bra filmer Anders!
Du har byggt en riktig raket, körningen sitter, så på Falkenberg blir det stressigt för Kent.
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!