Men MX-5 CUP poängen stämmer inte. Se SPVM.se under MX-5 CUP
Inte utrymme för några misstag på Falkenberg!waern wrote:Kanske är läge att uppdatera poänglistan på första sidan så alla får se hur jämt det är
Har du planerat in misstag, var, när?Fredrik Henriksson wrote:Inte utrymme för några misstag på Falkenberg!waern wrote:Kanske är läge att uppdatera poänglistan på första sidan så alla får se hur jämt det är
Har redan fyllt min kvot av misstag på den banan, remember "Niklas Falk wrote:Har du planerat in misstag, var, när?Fredrik Henriksson wrote:Inte utrymme för några misstag på Falkenberg!waern wrote:Kanske är läge att uppdatera poänglistan på första sidan så alla får se hur jämt det är![]()
Nä, det går inte att bara komma till start, det blir väl att försöka träna där nån gång innan (nu när jag har 2 mil närmare).
Jan håller på och kollar upp betalningarna, ingen serieavgift, inga poäng.gokarting.nu wrote:Vad det gäller Herr Thorsson, fattar jag dock inte varför han inte fått poäng i Spvm?
Imponerad över ditt engagemang Niklas, ingen vila här inte och Svkg på torsdag!!!Niklas Falk wrote:Jan håller på och kollar upp betalningarna, ingen serieavgift, inga poäng.gokarting.nu wrote:Vad det gäller Herr Thorsson, fattar jag dock inte varför han inte fått poäng i Spvm?
Jag la till en liten "prel." i SPVMs tabell eftersom skiftningar i vilka som ska påverka poängen påverkar en hel del.
En bättre beskrivande bild än du anar...gokarting.nu wrote:Slit inte ut dig.