När det gäller båge så kommer Jag nog att välja ett utförande med strävor bakåt och samtidigt använda en hardtop istället för sufletten.
Innan Jag gör någonting mer så vore det ju bra att få en dialog med teknisk kontrollant.
Jag har inte tittat på den mekaniska biten. Det är ju där Jag vill få till en dialog. Finns det en säkring till enbart TCS (vet ej) och den går att plocka bort och på nåt sätt plomera, så är det inte speciellt svårt att kontrollera om funktionen är bortkopplad eller inte. Likaså med ABS, lika lätt att kontrollera.
Jag vet att alla inte ligger på gränsvärdena, men skulle Jag hamna i B, så skulle Jag ändå ligga över 7kg i standardutförande, då Jag kör utan ESP/TCS på bana. Att ställa upp i en klass man är chanslös i är inget Jag är sugen på. Då är det roligare att hålla sig till bandagar.
NC object börjar dyka upp :)
- Måns Wilke
- Posts: 413
- Joined: Wed 28 May 2008, 19:59
- Location: 1 mil från Knutan...
Re: NC object börjar dyka upp :)
AEM CAI, I.L 4-1 Header, Larini avgas, RX8 krängare, Eibachfjädrar, 7x16" Ultraleggera, R888 215/50 R16, Sparco Corsa, Sparco P353
1.11.7 på Knutstorp
1.11.7 på Knutstorp