Såg den snabb ut i garaget?

Per, du kan väl justera räknaren till att peka på 15:00 på Lördagen, den visar skrämmande lite nu tycker jag (som har exakt 9 dagar till jag tuffar upp till Kullen)

Får väl se till att få vagnboken klar efter kvalet i år också då..Fredrik Henriksson wrote:Du fattar väl att det enda jag vill vinna är sistaminutenduellerna mellan oss. Jag ser det som 1-0 till mig redan innan första rejset...![]()
Du minns vad vi sagt om färgkombinationen gult/grönt/vitt va?Fredrik Henriksson wrote:Lekt lite med stripes idag, nu börjar bilen se lite Rock´nRoll ut!
Det är bara att invertera dekoren så är du därPer Hammarsjö wrote:Fan va kåt jag blir!![]()
Vad skall du göra föra att klara SBP - var den inte klar ?Blir inget Gälleråsen för min del. Hinner inte få bilen besiktigad även om jag jobbat hela helgen för att iordningställa de
Synd hade varit roligt att se vad bilen går för - du tycker inte att du behöver lite tid i bilen ?Surt att en sån grej sätter käppar för en rejsklar bil, utom tävlar lockar inte mig...
Ursäkta att jag använder din tråd för åsikt men kravet SBP i Roadsport känns för min del allt mer som ett skämt - vi måste få till att slippa detta hyckleriVill nog helst ha pratat med stationschefen som jag gjorde sist så de vet vad det är för bil som kommer...
Ehh, du vet han som bor ovanför dig som också har en rejsmiata? Eller rättare sagt två...Fredrik Henriksson wrote:Jag lurar på att dra igång ett projekt till och jag funderar på om jag likt starten av det nuvarande miatabygget skall låta de som vill följa med på den resan? Frågan är bara hur man skall göra isf? Jag tycker egentligen att en biltråd är ett ganska dåligt sätt presentera ett bygge på. Översikten är noll, en massa "spam" gör att det ibland blir långt emellan (för bygget)relevant och intressant information och på ett klubbforum så tvingas också de som "stör sig" att se vad man håller på med.![]()
Jag kan inte bygga hemsidor så det är inget alternativ. Jag kollade på nån "gratis få en hemsida som är enkel att hantera lösning" men då blev det återigen nån slags bloggliknande historia.Finns det någon bra lösning som funkar för normalanvändaren där man inte måste knacka kod eller bygga hemsidor med hjälpprogram osv, hinner inte bli "expert" på en grej till. Vill inte lägga upp på nån av de bilpresenterarsiterna jag sett då det bara är bilder på rad med kommentarer och taskig struktur. Desutom så är ju en grundtanke att dokumentera för sig själv och kunna se tillbaka på vad man gjort om x antal år, vad som finns kvar och inte finns kvar på nätet framöver blir ju mer osäkert om man inte styr över det själv...
Lurigt, men nån som har nån idé?
Man kör ju givetvis med översikt!Fredrik Henriksson wrote:Blir "bloggen" som en enda lång tråd utan översikt? Man vill ju kunna navigera via översiktssida genom länkar med bild och överskrift så man lätt hittar i tid och projekt del.Per Hammarsjö wrote:Vi kan fixa en blogg åt dig här på hemsidan! ludde.mx5racingclub.se kanske?? Där du kan ladda upp bilder och shit. Så kör man med kommentarer istället så kluddar det inte ner "biltråden"
Det är ju kul om vi samlar informationen på ett och samma ställe. Dumt att sprida ut unikt material på småsajter.
Dessutom tillför det ju klubben massor att man kan följa ditt eller andras raceprojekt.
GRATTIS!Fredrik Henriksson wrote:Besiktigade bilen idag. Framöver kommer det stå bur och tjänstevikt 1030kg i registreringsbeviset...
We like that!Besiktigade bilen idag. Framöver kommer det stå bur och tjänstevikt 1030kg i registreringsbeviset...
Gratulerar!Fredrik Henriksson wrote:Besiktigade bilen idag. Framöver kommer det stå bur och tjänstevikt 1030kg i registreringsbeviset...