Eftersnack Eksjö 25 april
Eftersnack Eksjö 25 april
Vill bara tacka för en återigen superbt genomförd banträff. Tävlingsmomentet tycker jag är en riktig höjdare och vädret kunde inte ha blivit bättre beställt
Nu är jag bara sugen på att få se lite actionbilder från dagens övningar
Nu är jag bara sugen på att få se lite actionbilder från dagens övningar
__________________________________
Michael Gustafsson
Miatauppehåll till förmån för:
MSLS klass 6
Michael Gustafsson
Miatauppehåll till förmån för:
MSLS klass 6
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Instämmer med föregående talare!
Suveränt arrangerat evenemang !
Suveränt arrangerat evenemang !
//Martin Ek
- Per Hammarsjö
- Posts: 1561
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
- Location: Huddinge
- Contact:
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Och vi som arrangerade är supernöjda! Skitkul bana tyckte jag iallafall! Hoppas ni håller med!
Har lite ont i kroppen efter bilturen hem bara. Satt rakt på glasfibret hela vägen hem... (Hittade inte kudden till stolen)
Tog lite "kort" när jag stod flaggvakt. Ligger i bildgalleriet om ett par minuter!
Tack alla som hjälpte till och alla som kom och körde!
// Per
Har lite ont i kroppen efter bilturen hem bara. Satt rakt på glasfibret hela vägen hem... (Hittade inte kudden till stolen)
Tog lite "kort" när jag stod flaggvakt. Ligger i bildgalleriet om ett par minuter!
Tack alla som hjälpte till och alla som kom och körde!
// Per
- Per Hammarsjö
- Posts: 1561
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
- Location: Huddinge
- Contact:
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
LIte bilder: http://www.mx5racingclub.se/galleri/thu ... p?album=13
Fyll gärna på ni som tog bilder! Vi har inte testat albumet så mycket så har ni problem, dra ett mail till mig!
// Per
Fyll gärna på ni som tog bilder! Vi har inte testat albumet så mycket så har ni problem, dra ett mail till mig!
// Per
- Andreas E
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 2636
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:46
- Location: Västerås/Centrum
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Håller med Per att vi som arrangerar är mycket nöjda med dagen och vi hoppas att alla ni som kom hade lika kul som oss.
Jag har nu lagt upp resultatet av den första deltävlingen i MX-5 Sprint Cup och den hittar ni här:
http://www.mx5racingclub.se/forum1/view ... ?f=8&t=856
Grattis Per H och Fredrik S till första platserna. Nästa tillfälle att vara med på förarövning och sprint cup (visst vill ni andra peta ner ledarna från tronen?) är 17 maj på Malmby utanför Strängnäs. Jag kan varmt rekommendera att hänga med på denna träff, oberoende om ni aldrig prova bankörning tidigare eller har ordentlig erfarenhet.
Tack än en gång för att ni gjorde träffen så lyckad!
/Andreas K
Jag har nu lagt upp resultatet av den första deltävlingen i MX-5 Sprint Cup och den hittar ni här:
http://www.mx5racingclub.se/forum1/view ... ?f=8&t=856
Grattis Per H och Fredrik S till första platserna. Nästa tillfälle att vara med på förarövning och sprint cup (visst vill ni andra peta ner ledarna från tronen?) är 17 maj på Malmby utanför Strängnäs. Jag kan varmt rekommendera att hänga med på denna träff, oberoende om ni aldrig prova bankörning tidigare eller har ordentlig erfarenhet.
Tack än en gång för att ni gjorde träffen så lyckad!
/Andreas K
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
- Per Hammarsjö
- Posts: 1561
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
- Location: Huddinge
- Contact:
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Tack!! Men det var tajt mot Dennis som inte var långt efter och segertippade Josen sprängde kylaren! Glömde vi prisutdelning? Just kdding!
Nästa gång kan jag tyvärr inte vara med så passa på att peta mig från förstaplatsen!
Sprint-Cup var skitkul! Hoppas vi inte skrämmer bort folk med dessa inslag av tävling på banträffarna. Ni får ryta ifrån ifall ni tycker det är för mycket! Man behöver ju inte tävla jämt!
Nästa gång kan jag tyvärr inte vara med så passa på att peta mig från förstaplatsen!
Sprint-Cup var skitkul! Hoppas vi inte skrämmer bort folk med dessa inslag av tävling på banträffarna. Ni får ryta ifrån ifall ni tycker det är för mycket! Man behöver ju inte tävla jämt!
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Får också tacka för arrangemanget och årsmötet Fick mig alla fall en vända innan det strulade till sig.
Bil känns överlag riktigt kul att köra iår Kul att se hur bra alla körde som flaggvakt
Tyvärr blev det inte riktigt min dag
Lyckades spränga kylet ny upplevelse att göra
Så här spränger man en kylare
- Ha ett gammalt kyl
- Glömma att koppla in fläkten ( bra Josen ....)
- Trycka dit hårdare lock och klamma upp alla anslutningar hårt
- Kör bilen hårt
- Stå still med motorn på
- BOOM Just när man kommer hem tappar jag kärran/bilen över ett gupp
- Där rök ett stödhjul till...
- Lyckas stoppa kärran med Omegan via en mild knuff ( ingen skada på kärran eller bilarna, kunde gått illa...)
- När jag skall baxa upp kärran på bilen igen upptäcker jag att glömt domkraft i Eksjö
- Lämnar kärran mitt i vägen och hämta domkraften i garaget, kul syn...
- Full uppståndelse av passerande bilar när jag baxar på kärran igen ( "vad håller du på med då ?" )
Bil känns överlag riktigt kul att köra iår Kul att se hur bra alla körde som flaggvakt
Tyvärr blev det inte riktigt min dag
Lyckades spränga kylet ny upplevelse att göra
Så här spränger man en kylare
- Ha ett gammalt kyl
- Glömma att koppla in fläkten ( bra Josen ....)
- Trycka dit hårdare lock och klamma upp alla anslutningar hårt
- Kör bilen hårt
- Stå still med motorn på
- BOOM Just när man kommer hem tappar jag kärran/bilen över ett gupp
- Där rök ett stödhjul till...
- Lyckas stoppa kärran med Omegan via en mild knuff ( ingen skada på kärran eller bilarna, kunde gått illa...)
- När jag skall baxa upp kärran på bilen igen upptäcker jag att glömt domkraft i Eksjö
- Lämnar kärran mitt i vägen och hämta domkraften i garaget, kul syn...
- Full uppståndelse av passerande bilar när jag baxar på kärran igen ( "vad håller du på med då ?" )
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Ja jäk..r!! Det har varit lite tryck i det kylet!!
En lite nojig fråga då jag funderar på "re route", finns det någon misstanke/chans att sprängningen kan berott på det?
Låter som ni alla haft en toppendag! Synd att jag inte fått bilen klar, burbygget är fortfarande "under construction"(stannat upp pga av sjukdommar och allsköns Murphybasserade händelser), för det hade varit jäkligt roligt att vara med. Har fått roa mig med att plasta delar till Magnus bil istället...
En lite nojig fråga då jag funderar på "re route", finns det någon misstanke/chans att sprängningen kan berott på det?
Låter som ni alla haft en toppendag! Synd att jag inte fått bilen klar, burbygget är fortfarande "under construction"(stannat upp pga av sjukdommar och allsköns Murphybasserade händelser), för det hade varit jäkligt roligt att vara med. Har fått roa mig med att plasta delar till Magnus bil istället...
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Nej tror jag inte - äldre kyl (dåligt flöde), högre tryck i kylarlocket och inte körande fläkt blåset det. Får titta på oljor och komp-mäta så inte vatten har hamnat på fel ställe Motorn lät och gick fint så tror det har klarart sigEn lite nojig fråga då jag funderar på "re route", finns det någon misstanke/chans att sprängningen kan berott på det?
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Gott att motor verkar ha klarat sig...
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Tack för en kanon dag!
Men jag firar ändå
Snällt av dig att inte berätta att jag var den enda deltagaren med gatdäck.Andreas K wrote: Grattis Per H och Fredrik S till första platserna.
Men jag firar ändå
Röd Mazda MX-5 -91
http://kattpensionatupplandsvasby.se - Kattpensionat Upplands Väsby
http://kattpensionatupplandsvasby.se - Kattpensionat Upplands Väsby
- Dennis Kullman
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 840
- Joined: Fri 29 Feb 2008, 12:26
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Lyckad dag med fint väder, trevligt sällskap (även fredag kväll) och en schysst bana!
Min lördag blev både roligare och samtidigt lite besvärande av att Bertil bad mig prova hans 1,8...
Bertil's bil går väldigt bra - och är mycket stabilare än min i slalompartierna!
Jag är helt övertygad om att jag körde varvet snabbare med Bertil's bil (jämfört med min alltså) redan efter 2 eller 3 varv!
Redan på morgonen kände jag att min bil var odistinkt i lastväxlingarna och trodde först att jag ställt bump i mjukaste läget - men den stod i hårdaste läget! Nu inser jag att det är något annat; förmodligen chassibussningarna och (hoppas jag) framförallt k-hämmarstagen (som är original och i uselt skick).
Så... jag kan verkligen rekommendera att prova någon annans bil emellanåt; för oss "enmansstall" är det nog enda sättet (förutom att låta någon erfaren prova vår bil, men det blir ju lite samma sak ) att upptäcka vissa negativa förändringar eftersom vi (i a f jag) har en tendens att lära oss köra våra bilar hur underliga de än må vara...
Som om inte det där med chassit skulle vara nog, så slirade dessutom kopplingen, så nu blir det panikbyte innan MSCC KM1 (om det går)...
På vägen hem hamnade jag i "bönner i volvo på väg till stan på lördag kväll"-trafik, vilket stundtals var underhållande, men också farligt; det är lätt att få 18-åringar att satsa livet på en omkörning...
Men... Josen verkade ha en långt mer spännande dag. Tråkigt med bilen, men så här i efterhand verkar det ju som att dagen skulle kunnat sluta betydligt sämre - med ett släp på rymmen.
Några actionbilder har jag inte, men någon depåbild ska jag nog kunna ladda upp så småningom.
Tack till alla (ni vet vilka ni är) som gjorde så att vi andra fick mycket körtid!
Jag fuskade mig igenom dagen utan att göra någon nytta och dessutom fick jag mat av Niklas innan jag åkte hem.
Min lördag blev både roligare och samtidigt lite besvärande av att Bertil bad mig prova hans 1,8...
Bertil's bil går väldigt bra - och är mycket stabilare än min i slalompartierna!
Jag är helt övertygad om att jag körde varvet snabbare med Bertil's bil (jämfört med min alltså) redan efter 2 eller 3 varv!
Redan på morgonen kände jag att min bil var odistinkt i lastväxlingarna och trodde först att jag ställt bump i mjukaste läget - men den stod i hårdaste läget! Nu inser jag att det är något annat; förmodligen chassibussningarna och (hoppas jag) framförallt k-hämmarstagen (som är original och i uselt skick).
Så... jag kan verkligen rekommendera att prova någon annans bil emellanåt; för oss "enmansstall" är det nog enda sättet (förutom att låta någon erfaren prova vår bil, men det blir ju lite samma sak ) att upptäcka vissa negativa förändringar eftersom vi (i a f jag) har en tendens att lära oss köra våra bilar hur underliga de än må vara...
Som om inte det där med chassit skulle vara nog, så slirade dessutom kopplingen, så nu blir det panikbyte innan MSCC KM1 (om det går)...
På vägen hem hamnade jag i "bönner i volvo på väg till stan på lördag kväll"-trafik, vilket stundtals var underhållande, men också farligt; det är lätt att få 18-åringar att satsa livet på en omkörning...
Men... Josen verkade ha en långt mer spännande dag. Tråkigt med bilen, men så här i efterhand verkar det ju som att dagen skulle kunnat sluta betydligt sämre - med ett släp på rymmen.
Några actionbilder har jag inte, men någon depåbild ska jag nog kunna ladda upp så småningom.
Tack till alla (ni vet vilka ni är) som gjorde så att vi andra fick mycket körtid!
Jag fuskade mig igenom dagen utan att göra någon nytta och dessutom fick jag mat av Niklas innan jag åkte hem.
- CG Leijonhufvud
- Posts: 1197
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:46
- Location: Laxne
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
visst, det var en kanondag som verklignen bjöd på allt, att stå precis brevid Josen när han blåste kylaren var klart häftigt Josens första kommentar var "Fan där gick nog toppplockspackningen" men insåg snart att så "illa" var det inte... därefter följde en "orsak-verkan" analys på >30min.
Men "shit happends" de e sånt här som sätter spår för framtiden och gör bara våra träffar till än mer besöksvärda Tack Josen
känns spontant som att det kommer att bbli fler träffar i Eksjö, både med tanke på att anläggningen var så pass OK, samt att den faktiskt ligger placerad väldigt demokratiskt. Fick bekräftelse på detta i form av att vi hade såväl kamrater från Malmö till Stockholm som från Götebora till Karlskrona (samt förstås Hans D från "Lappträsk")
Instämmer med Andreas, tack allla för en lyckad bandag
Men "shit happends" de e sånt här som sätter spår för framtiden och gör bara våra träffar till än mer besöksvärda Tack Josen
känns spontant som att det kommer att bbli fler träffar i Eksjö, både med tanke på att anläggningen var så pass OK, samt att den faktiskt ligger placerad väldigt demokratiskt. Fick bekräftelse på detta i form av att vi hade såväl kamrater från Malmö till Stockholm som från Götebora till Karlskrona (samt förstås Hans D från "Lappträsk")
Instämmer med Andreas, tack allla för en lyckad bandag
CG Leijonhufvud
- Jari Olavison
- Posts: 137
- Joined: Sun 02 Mar 2008, 22:12
- Location: Skövde
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Kan bara hålla med övriga om att det var ett lyckat arr. Banan var riktigt underhållande. Då det var andra gången jag rullat på mina R-däck så kändes det fortfarande lite ovant. Tyckte speciellt i slalomdelen att bilen kränger mycket mera och känns mjukare i chassit, beror väl på greppet.
Nästa gång skall jag definitivt be någon av "rävaran" ta en sväng i min bil för att få lite synpunkter. Det är ju över 4 sek till bästa tiden Jag tror ju iof. att de flesta av dessa sekunder beror på vem som sitter bakom ratten, det är till att bli imponerad av vad våra raceförare kan åstadkomma (Måste ha nån skruv lös )
Dedikerade instruktörer på träffarna är en jättebra idé.
Som 1,6-ägare var det kul att se hur Dennis demonstrerar att den faktist är konkurrenskraftig mot 1,8-orna, även om den får gå på varvtalsstoppet mestadels
Tävlingsmomentet var riktigt roligt
Förutom Josens incident och ett svartflagg (90 kmh i 60-kurvan och visade fingret...) så var det inga större incidenter
Har lite bilder jag ska ladda upp så fort jag hinner
Nästa gång skall jag definitivt be någon av "rävaran" ta en sväng i min bil för att få lite synpunkter. Det är ju över 4 sek till bästa tiden Jag tror ju iof. att de flesta av dessa sekunder beror på vem som sitter bakom ratten, det är till att bli imponerad av vad våra raceförare kan åstadkomma (Måste ha nån skruv lös )
Dedikerade instruktörer på träffarna är en jättebra idé.
Som 1,6-ägare var det kul att se hur Dennis demonstrerar att den faktist är konkurrenskraftig mot 1,8-orna, även om den får gå på varvtalsstoppet mestadels
Tävlingsmomentet var riktigt roligt
Förutom Josens incident och ett svartflagg (90 kmh i 60-kurvan och visade fingret...) så var det inga större incidenter
Har lite bilder jag ska ladda upp så fort jag hinner
Röd -93, öppet filter, luftintag, 4-2-1 Header, 2 1/4" Cat back, GAZ Pro, Hard dog Hard Core Ht, Mockaratt, OZ Super Tourismo 16 med Conti sport contact (Kosei Penta RT + Toyo 888 15")
Gelleråsen 2010: 1:23.85 Kinnekulle 2012: 1:06.38
Gelleråsen 2010: 1:23.85 Kinnekulle 2012: 1:06.38
- Per Hammarsjö
- Posts: 1561
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
- Location: Huddinge
- Contact:
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Vem gjorde något så dumt?Jari Olavison wrote:
Förutom Josens incident och ett svartflagg (90 kmh i 60-kurvan och visade fingret...) så var det inga större incidenter
Var svartflaggen på riktigt? Jag trodde det var på skoj därav det "roliga" fingret! Du tog inte illa upp va CG? Förlåt i sånt fall!
- CG Leijonhufvud
- Posts: 1197
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:46
- Location: Laxne
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
CG Leijonhufvud
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Detta var min första träff av många med MX5racingclub! Jag hade en riktigt bra lördag tack vara mycket bra arrangemang, en riktigt fint gjord bana och inte minst en massa trevligt folk. Materialet från min videokamera kommer garanterat någon gång innan år 2017. Nu ska jag bara lära mig köra också... instruktör med stort tålamod sökes.
/Torkel Kristensson
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
- Per Hammarsjö
- Posts: 1561
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
- Location: Huddinge
- Contact:
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
På nästa banträff lovar vi att utse några av oss till dedikerade instruktörer!
// Per
// Per
-
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 53
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 10:32
- Location: Karlskrona
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Jag kan bara hålla med alla ovanstående och vill tacka för en mycket lyckad träff. Jag gled också bara igenom dagen så nästa gång är jag given flaggvakt.
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Jag tycker det var lysande! Jag aldrig kört på tid tidigare och heller aldrig haft någon lust... men tyckte det var ett super kul inslag i dagen! Om tävlande skrämmer bort eller uppmuntrar beror helt på dem som närvarar vid tillfället. Den prestigelösa och avslappnade stämningen vid denna träff är precis vad jag letar efter i en klubb.Per Hammarsjö wrote:Sprint-Cup var skitkul! Hoppas vi inte skrämmer bort folk med dessa inslag av tävling på banträffarna. Ni får ryta ifrån ifall ni tycker det är för mycket! Man behöver ju inte tävla jämt!
/Torkel Kristensson
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
- Jari Olavison
- Posts: 137
- Joined: Sun 02 Mar 2008, 22:12
- Location: Skövde
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Har fyllt på med lite bilder, blev visst dubbelt av nån, kanske webmaster kan fixa..Per Hammarsjö wrote:LIte bilder: http://www.mx5racingclub.se/galleri/thu ... p?album=13
Fyll gärna på ni som tog bilder! Vi har inte testat albumet så mycket så har ni problem, dra ett mail till mig!
// Per
/Jari
Röd -93, öppet filter, luftintag, 4-2-1 Header, 2 1/4" Cat back, GAZ Pro, Hard dog Hard Core Ht, Mockaratt, OZ Super Tourismo 16 med Conti sport contact (Kosei Penta RT + Toyo 888 15")
Gelleråsen 2010: 1:23.85 Kinnekulle 2012: 1:06.38
Gelleråsen 2010: 1:23.85 Kinnekulle 2012: 1:06.38
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Röd Mazda MX-5 -91
http://kattpensionatupplandsvasby.se - Kattpensionat Upplands Väsby
http://kattpensionatupplandsvasby.se - Kattpensionat Upplands Väsby
- Dennis Kullman
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 840
- Joined: Fri 29 Feb 2008, 12:26
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Jag har lagt in 4 bilder.
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Den fjärde var en riktigt vacker kompositionDennis Kullman wrote:Jag har lagt in 4 bilder.
- Dennis Kullman
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 840
- Joined: Fri 29 Feb 2008, 12:26
Re: Eftersnack Eksjö 25 april
Man tackar!Niklas Falk wrote:Den fjärde var en riktigt vacker kompositionDennis Kullman wrote:Jag har lagt in 4 bilder.
Synd att min bil var så dammig...