Specifikationer inför 2008:
Motor
1,6 liter (aldrig öppnad; nu närmare 14000 mil)
Luftmängdmätare från RX-7
Piper-Cross konfilter
Avgasgrenrör från Racing Beat (4:1)
SBF-godkänd racekatalysator
Hemmabyggt avgassystem med en ensam oval Simons-burk
Transmission m m
TODA Racing lätt svänghjul i stål
Short-shifter
Mazdaspeed diffbroms (nytt 2008)
Chassi
KW motorsport coilovers med 90/60 fjädrar
IL motorsport subframe-stag
Racing Beat krängningshämmare (rör fram, solid bak)
Mazdaspeed motorfästen och diffbussningar (2008 - om allt klaffar)
Bromsar
Original, men med vassare belägg från Carbotech (XP8) och
bromsvätska från Motul (RBF600)
Hjul
OZ superleggera och Ultraleggera 15 x 7
Toyo R888 och Yokohama A048, 205/50-15
Övrigt
Båge
Originalratt (momo) på SnapOff-nav
Momo start glasfiberstolar
Lättas efterhand, men cab och värmepaket offrar jag INTE
Biltema gelbatteri på 14 Ah och 4 kg
Bästa resultat
Vann Roadsport C-klassen i MGCC KM 2006
Bild från SSM 2008
