Någon som har justerbara konis till en -94 liggandes och vill bli av med dem?
Gärna med FM-fjädrar.
K: Koni dämpare
K: Koni dämpare
Jimmy Visshed
- Andreas E
- Medlem MX-5 Racing Club
Re: K: Koni dämpare
Jag kommer inom kort byta på min 91:a och kommer då att få Koni-dämpare och FM fjädrar över. Tror att de ska passa även på en 94:a. Bilen har gått knappt 5000 mil sedan jag bytte till dessa fjädrar och dämpare. Jag kan ta några bilder när jag fått mitt nya kit och hunnit byta (kommer ta 2-3 veckor) om du är intresserad.Jimmy wrote:Någon som har justerbara konis till en -94 liggandes och vill bli av med dem?
Gärna med FM-fjädrar.
/Andreas K
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
- Per Hammarsjö
Vad ska du köra med istället Andreas?
- Andreas E
- Medlem MX-5 Racing Club
Det blir ett Ksport-kit (fick det till bra pris). Vet att det inte är det bästa men bör räcka för mig några säsonger tills jag lärt mig köra bättre. Enligt leverantören har de kommit till Sverige nu så jag borde få dem denna eller nästa vecka.Per Hammarsjö wrote:Vad ska du köra med istället Andreas?
Har redan lovat bort de till Jimmy (men om han ångrar sig så hör jag av mig).MZM wrote:Om inte Jimmy är intresserad av dem så är jag det.
/Andreas K
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.