Sen är det här med hjälm och ev. Hans-grejer som jag inte skulle ha nåt emot om man hittar nåt vettigt (ekonomiskt) -har faktiskt fått nog med nack&skall-skador. Och nu när man tvingas åka med integral

Tips mottages tacksamt

Jag är på kan jag säga redan nu...Niklas Falk wrote:Undrar hur många man skulle kunna sälja inför nästa vår? De passar ju Hondafolket också.
Fick precis mail från 949racing. Emilio har en ny liten sändning av 15x8" 6UL i silver på väg, leverans i slutet på April. Hur snabb man behöver vara vet jag inte men om man är väldigt sugen så (minns inte vad fraken blev på fyra fälgar men inte jättegratis iaf).Fredrik Henriksson wrote:Jag är på kan jag säga redan nu...Niklas Falk wrote:Undrar hur många man skulle kunna sälja inför nästa vår? De passar ju Hondafolket också.
Aj vad synd. Nu har jag ju köpt ultrleggera. Kan inte inte denna säsong, måste konsolidera. Men nästa säsong.Niklas Falk wrote:Fick precis mail från 949racing. Emilio har en ny liten sändning av 15x8" 6UL i silver på väg, leverans i slutet på April. Hur snabb man behöver vara vet jag inte men om man är väldigt sugen så (minns inte vad fraken blev på fyra fälgar men inte jättegratis iaf).Fredrik Henriksson wrote:Jag är på kan jag säga redan nu...Niklas Falk wrote:Undrar hur många man skulle kunna sälja inför nästa vår? De passar ju Hondafolket också.
Det är ju billigt. Det blir $277 hemma med moms...Fredrik Henriksson wrote:Frakten är 72dollar per hjul. Känns inte extremt blodigt...
Andas liteMagnus Pettson wrote:UUuuuull... va blir det för slutpris då egentligen? 227 (va fan nu:inge dollartecken på nya datorn... 10 papp åt h.., har i alla fall usb-ingångar nu
) dollar för frakten och sen kostar fälgarna nåt eller? har jag missat nåt
. Har eventuellt hittat i Göteborg, lite osäkert med ET:n,återkommer (kanske) när jag vet
.
Hur gick det där uttrycket nu ingen...jo just de... Har man sagt A så får man säga B...Niklas Falk wrote: Inte alls tokigt (men jag satsar på annan detalj denna vår).
Ska till garaget i morgon för att förbereda ett jobb för FEKE ...Fredrik Henriksson wrote:Hur gick det där uttrycket nu ingen...jo just de... Har man sagt A så får man säga B...Niklas Falk wrote: Inte alls tokigt (men jag satsar på annan detalj denna vår).![]()
Niklas Falk wrote:Ska till garaget i morgon för att förbereda ett jobb för FEKE ...Fredrik Henriksson wrote:Hur gick det där uttrycket nu ingen...jo just de... Har man sagt A så får man säga B...Niklas Falk wrote: Inte alls tokigt (men jag satsar på annan detalj denna vår).![]()
Vi får väl se hur lång tid det tar innan man får prylarna tillbaka.
Ledlagren som hör till skeppades från Streetunit.com idag (beställdes i december).
Nu var jag väl tydlig
Ungefär "Fritt om godkänt av SBP".Magnus Pettson wrote:Fel ställe för denna fråga men: hur mycket får man ändra i fram-bakvagn i första hand A-armar? Kom på frågan nu av nån anledning