2017-05-20 Gröndal redan fulltecknad
- Andreas E
- Medlem MX-5 Racing Club
2017-05-20 Gröndal redan fulltecknad
Gröndalträffen 20 maj har redan blivit fulltecknad. Om ni vill ställa upp er på reservlista lägg till ert namn i denna tråden.
/Andreas E
/Andreas E
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Re: 2017-05-20 Gröndal redan fulltecknad
Eftersom jag bara anmält mig men inte betalat in så förmodar jag att jag inte är med bland deltagarna och skulle vilja ställa mig på kölistan
//Mats
//Mats
Mats Gustafsson aka MrMagu
Västerås
Västerås
Betala snarast möjligt så behåller du din plats om du är anmäld.
Till påsk rensar vi bort de som inte bekräftat sin anmälan genom att betala deltagaravgiften.
Till påsk rensar vi bort de som inte bekräftat sin anmälan genom att betala deltagaravgiften.
MrMagu wrote:Eftersom jag bara anmält mig men inte betalat in så förmodar jag att jag inte är med bland deltagarna och skulle vilja ställa mig på kölistan
//Mats
Vill bara dubbelkolla.
Betalningsreglerna enligt nedan gäller väl fortfarande?
http://www.mx5racingclub.se/index.php?p ... ingsregler
10 dagar före.
Mvh
Mattias
10 dagar före.
Mvh
Mattias
Mattias Andersson
NA 1.6 -90 BRG
10:e plats MX-5 Sprint Cup 2017 R-däcksklassen
6:e plats MX-5 Sprint Cup 2016 R-däcksklassen
19:e plats MX-5 Sprint Cup 2015 gatdäcksklassen
NA 1.6 -90 BRG
10:e plats MX-5 Sprint Cup 2017 R-däcksklassen
6:e plats MX-5 Sprint Cup 2016 R-däcksklassen
19:e plats MX-5 Sprint Cup 2015 gatdäcksklassen
Jag vill gärna anmäla mig på reservlistan.
Jag har aldrig varit på någon av era banträffar men kände att nu är det dags att göra ett försök och då var det redan fulltecknat. Jag har helt nybörjare när det gäller att köra på bana, köpte NC:n för två somrar sen och har hela tiden haft i tankarna att ta ut den på bana.
// Ove J,
Gävle
Jag har aldrig varit på någon av era banträffar men kände att nu är det dags att göra ett försök och då var det redan fulltecknat. Jag har helt nybörjare när det gäller att köra på bana, köpte NC:n för två somrar sen och har hela tiden haft i tankarna att ta ut den på bana.
// Ove J,
Gävle
Ove Johansson, Gävle
NC 2009
NC 2009
- Andreas E
Betalningsreglerna gäller men de var otydliga - vi har nu uppdatera så att det blir mer tydligt. Det som gäller är att för att vara säkrad en plats är det anmälan + inbetalning som gäller och för att undvika mycket admin precis innan träffen vill vi ha betalningen minst 10 dagar innan träffen. De flesta träffarna blir inte fulltecknade men för de träffar där vi tyvärr inte kan ta emot alla kommer vi sätta träffen som fulltecknade när antalet anmälda når maxgränsen och då kommer släppa platser till reserver om det är några som inte betalar in efter att träffen blivit fulltecknad.aMattias wrote:Vill bara dubbelkolla.
10 dagar före.
Mvh
Mattias
/Andreas E
- Andreas E
Då träff på Gröndal den 20 maj är fulltecknad har vi en reservlista och den ser ut som följer:
1. Ove Johansson
2. Lennart Pettersson
3. Rolf Östling
4. Jan Bolin
Vi kommer kontakt er på reservlistan ifall det blir några av de som redan anmält sig och betalat som hoppar av.
/Andreas E
1. Ove Johansson
2. Lennart Pettersson
3. Rolf Östling
4. Jan Bolin
Vi kommer kontakt er på reservlistan ifall det blir några av de som redan anmält sig och betalat som hoppar av.
/Andreas E
Jag ligger i sängen med en jobbig förkylning och feber, så jag inser nu att jag ska inte köra på Gröndal i morgon. Kanske någon på reservlistan kan ta min plats?Andreas E wrote:Då träff på Gröndal den 20 maj är fulltecknad har vi en reservlista och den ser ut som följer:
1. Ove Johansson
2. Lennart Pettersson
3. Rolf Östling
4. Jan Bolin
/Andreas E
Anders Söderlund
NB 1.8 -00, Twilight Blue Mica, Track Day Edition
NB 1.8 -00, Twilight Blue Mica, Track Day Edition
Tack för en trevlig dag!
//Pelle Nilsson från Bro/Stockholm, kör en Mazda MX5 NC 2006 //
- Andreas E
Stort tack till alla deltagare på Gröndal i söndags. Fint väder, fulltecknat och inga indicenter under dagen - kan inte bli mycket bättre (jo - att man kört bättre i sprint cupen så klart...).
Grattis Robert K och Per N för segrarna i respektive klass. Resultatet är uppdaterat och ni hittar det här:
viewtopic.php?f=8&t=4315
Några bilder från dagen
Segraren i gatdäcksklassen in action: Tvåan och trean i r-däcksklassen funderar på om de ska köra mera (och svaret är som vanligt: ja): Layout hur banan kommer se ut nästa år om allt går i lås (den gula delen till höger är banan idag på ca 1000 meter och den blåa är den nya på över 2 km!): Smygreklam: Line-up inför sprintcupen: /Andreas E
Grattis Robert K och Per N för segrarna i respektive klass. Resultatet är uppdaterat och ni hittar det här:
viewtopic.php?f=8&t=4315
Några bilder från dagen
Segraren i gatdäcksklassen in action: Tvåan och trean i r-däcksklassen funderar på om de ska köra mera (och svaret är som vanligt: ja): Layout hur banan kommer se ut nästa år om allt går i lås (den gula delen till höger är banan idag på ca 1000 meter och den blåa är den nya på över 2 km!): Smygreklam: Line-up inför sprintcupen: /Andreas E
Re: 2017-05-20 Gröndal FLER BILDER
Premiär för mig med MX-5 Racing Club.
Tack för ett bra och trevligt arrangemang !
Lägger upp några bilder från Iphonen
Tack för ett bra och trevligt arrangemang !
Lägger upp några bilder från Iphonen
Michael Dyballa
Visby
Visby