Erik Blixt #89.
Byggd med eftertanke av tillsammans väl fungerade komponenter.
Prisidé: 120 000 eller högstbjudande.
SPEC:
Sparco mockaratt med FIA godkänt snap off
Sparco Rev Skalstol
OMP 6-punktsbälten
Fullbur
GAZ Pro coilovers med noggrant avstämda fjäderkonstanter
Jackson racing krängare och justerbara drop links
Flyin Miata big brake kit (Wilwood 4-kolvsok)
Wilwood justerbar bromsreduceringsventil
Carbotech XP-20 fram
Carbotech XP-12 bak
Stålomspunna broms- o kopplingsslangar
Bussningar Energy Suspension
Offset bussningar ISC Racing
Förstärkta diffbussningar
SuperMiata Competition motorfästen (949 racing)
Jackson Racing Cold Air Intake
Jackson Racing Grenrör
8 tum 6UL fälgar med Kumho medium. Däcken helt nya och oanvända om det är blött i Falkenberg

7,5 (eller kanske 7) tum ATS Motorsport fälgar med Toyo 888 SG. Däcken skrubbade men orejsade om det är torrt i Falkenberg

Megasquirt. Byggd av Dimitris. Mappad 4 augusti 2016 av Gellerstedt Motorsport
Blåtandsanslutning för att logga till Android
Aluminiumkyl
Race-kat
Ny Sachs originalkoppling
IL Motorsports lättaste svänghjul
Motor BP4W omsorgsfullt renoverad av Janne Bergewing på Custom Racing
Ca 25 timmars gångtid efter det
MagneCor tändkablar
SuperMiata Coolant reroute
Flödestestade och matchade spridare
6-växlad låda
Original slutväxel 4,1:1? med TorSen
Styrservo bortmonterat efter konstens alla regler
Vikt: Spot on med 70 kg förare. Barlastad 20 kg. Plus tunga frame rails för att få vikten på rätt ställe
Utprovade hjulvinklar
Dörrar och krockbalkar intakta enligt SPVMs regler
Instrumentbräda intakt enligt SPVMs regler
Original hardtop. Serwanskis gamla, så hardtopen kanske är hemligheten

Split och reservsplit
Maila michael.blixt-at-gmail.com vid intresse.