Söker ett eftermarknadsgrenrör till NA med 1.8 NB motor.
Racing Beat verkar vara populärt, men allt som dokumenterat funkar till en MY-99 1.8 är intressant.
K: Grenrör 1.8 NA
- norlin
- Medlem MX-5 Racing Club
K: Grenrör 1.8 NA
Martin W. Norlin
Önos MkII
"For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen."
Önos MkII
"For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen."
- norlin
Re: K: Grenrör 1.8 NA
Behovet kommer att aktualiseras så, någon där ute som har ett 4-2-1 eller 4-1 eller vad som kan vara bättre än original 1,8 -99?
Bra om det kan skickas eller tas med på mått race jag kan ta mig till.
Bra om det kan skickas eller tas med på mått race jag kan ta mig till.
Martin W. Norlin
Önos MkII
Önos MkII
Martin Olsson har skrivit på Miataworks facebook om ett 4-1 racing beat grenrör passande 99-00 motorn. 3000kr nytt, finns i "Malmö trakten"
Mvh
Mvh
Thomas Zweigel
Evolution Orange NB 2000 1,8
Renoverad motor, smidda stakar osv. GTX2867R G2 1,5bar ladd 340hp/400Nm på motorn
Evolution Orange NB 2000 1,8
Renoverad motor, smidda stakar osv. GTX2867R G2 1,5bar ladd 340hp/400Nm på motorn
- norlin
Facebook?
Ska man skaffa sånt? Har gått bra än så länge utan, men jag kan fråga önos om det fins ett där.
Skämt å sido, 3kkr lite över tillgänglig budget.
Ska man skaffa sånt? Har gått bra än så länge utan, men jag kan fråga önos om det fins ett där.
Skämt å sido, 3kkr lite över tillgänglig budget.
Martin W. Norlin
Önos MkII
Önos MkII