Ja, då kom vi till min Debut som inte blev på en bana? utan på en konbaneslinga, men det var mycket trevligt de med och det gick mycket bättre än jag vågat hoppas på då jag kunde knipa tredjeplatsen! men sen har man ju också åtskilda år att utvecklas då jag är 16 bast men här har ni videon
Oskar Jakobsson på Furulund Sprint Cup
Forum rules
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
Oskar Jakobsson på Furulund Sprint Cup
Oskar Jakobsson
MX-5 -91 #96
MX-5 -91 #96
- Alexander Mullaart
Re: Oskar Jakobsson på Furulund Sprint Cup
Bra kört ! Kul att bilen kommer till rätt användning
Alexander Mullaart
Det var snyggt kört idag Oskar, väldigt jämna tider
Niklas Holmlöv
Ja, bilen går som satan kan jag säga dig synd att jag inte fick slänga av mig dendär 100 kg barlasten jag hade på höger sidanAlexander Söderholm wrote:Bra kört ! Kul att bilen kommer till rätt användning
Last edited by Plattfot on Sat 11 Apr 2015, 23:37, edited 1 time in total.
Oskar Jakobsson
MX-5 -91 #96
MX-5 -91 #96
Man tackar o bockarNiklas H wrote:Det var snyggt kört idag Oskar, väldigt jämna tider
Oskar Jakobsson
MX-5 -91 #96
MX-5 -91 #96
-
Plattfot wrote:Ja, bilen går som satan kan jag säga dig synd att jag inte fick slänga av mig dendär 100 kg barlasten jag hade på höger sidanAlexander Söderholm wrote:Bra kört ! Kul att bilen kommer till rätt användning
Va? Va menaru? …. Bra kört grabbovitj!
Micke Jakobsson, Crew Chief #96 MX-5 Cup
Miata Na-91 #96, Porsche Boxster S -08. Ex MGB GT -67 Roadsport, ex MGB roadster Modsport III.
Miata Na-91 #96, Porsche Boxster S -08. Ex MGB GT -67 Roadsport, ex MGB roadster Modsport III.