Det saknas lite delar till min Mazda Miata NA eftersom det suttit högtalarlådor bakom ryggen. Vad jag behöver är:
*Skyddsplåten över tanken, den som skall sitta bakom stolarna.
*Mattan till "hatthyllan", alltså mellan golvet och caben.
*Plast-inklädnaden till bältestornen, höger och vänster.
*Rör/slang, bakom handskfacket, mellan cupé-fläkten och värmepaketet, eftersom AC´n är demonterad.
Magnus Anderson, Sunne
070-270 61 08
KÖPES. Inredning NA
Re: KÖPES. Inredning NA
Jag tror jag har en över. Kollar imorrn. Om den finns så kostar den dig frakten, ok?*Mattan till "hatthyllan", alltså mellan golvet och caben.
/ JOnas
Jonas Christensen (fd #74, fd #49)
07noll9-40nio5nio6
NA NA NA NB NBFL NB NA NA NB
07noll9-40nio5nio6
Hej jag har det mesta ! har byggt en race bil av en NA 90 svart inredning. golvmattan och stolarna är sålda resten finns kvar. Finns i Forshaga
Per 054 18 31 80
Per 054 18 31 80
Per Fogelberg
-
OK för mig om den är hel och snygg. Ska du till Gelleråsen den tolfte kan du ta med den dit.JOnas wrote:Jag tror jag har en över. Kollar imorrn. Om den finns så kostar den dig frakten, ok?*Mattan till "hatthyllan", alltså mellan golvet och caben.
/ JOnas
Saknar fortfarande skyddsplåten över tanken!
Hoppas kunna komma. Annars ber jag Falk ta med den till dig.Magnus Andersson wrote:OK för mig om den är hel och snygg. Ska du till Gelleråsen den tolfte kan du ta med den dit.JOnas wrote:Jag tror jag har en över. Kollar imorrn. Om den finns så kostar den dig frakten, ok?*Mattan till "hatthyllan", alltså mellan golvet och caben.
/ JOnas
Saknar fortfarande skyddsplåten över tanken!
Jonas Christensen (fd #74, fd #49)
07noll9-40nio5nio6
07noll9-40nio5nio6