Saxdomkraften till min NB har gett upp (efter att jag var klantig och skulle lyfta upp bilen utan att ha sett till att handbromsen var åtdragen tillräckligt ) och skulle behöva en ny för att kunna lyfta upp bilen i garaget som är för trångt för racedomkraften.
Är det någon som har en saxdomkraft som passar en NB (fastsättning i bagageutrymmet menar jag med passar NB) till salu får ni gärna kontakta mig (PM eller mobil: 076-72 19 531).
/Andreas E
K: Saxdomkraft (till NB)
- Andreas E
- Medlem MX-5 Racing Club
K: Saxdomkraft (till NB)
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Re: K: Saxdomkraft (till NB)
Kolla in lamplers ann,överblivet från racerbygge.Domkraft finns i listan!
Rolf Löbu
Christian Lund
Röstar för biltema.. annars kan du få min original för 75kr eller bud (godtar även en lunch i samband med leverans eller banträff som bud)
Henrik Myhrberg, Turbo-tok. Saknar du delar till din miata? höra av dig, har mycket liggandes.
- Andreas E
- Medlem MX-5 Racing Club
Eftersom jag behöver styrketräna armarna blir det ingen eldriven Biltema domkraft och istället köper jag din Myran - 75 kr/lunch blir perfekt.Myran wrote:Röstar för biltema.. annars kan du få min original för 75kr eller bud (godtar även en lunch i samband med leverans eller banträff som bud)
Planerar du komma på Malmby-träffen i spetember (i så fall kan vi göra upp affären där)?
/Andreas E
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.
Annars har jag säkert vägarna förbi västerås rätt snart. Åker mycket fram o tillbaka Örebro/Stockholm. Eller så löser vi det vid nästa träff om bilen finns kvar då.Andreas E wrote:Eftersom jag behöver styrketräna armarna blir det ingen eldriven Biltema domkraft och istället köper jag din Myran - 75 kr/lunch blir perfekt.Myran wrote:Röstar för biltema.. annars kan du få min original för 75kr eller bud (godtar även en lunch i samband med leverans eller banträff som bud)
Planerar du komma på Malmby-träffen i spetember (i så fall kan vi göra upp affären där)?
/Andreas E
Henrik Myhrberg, Turbo-tok. Saknar du delar till din miata? höra av dig, har mycket liggandes.