Dvs ca 200 karossbilar i samma pass?Lejban wrote:Jag tolkar Open pitlane som att det körs karossbilar (oavsätt klass) i 20min, sedan formelbilar i 20min, osv osv.
Det kan bli lite trångt...
Dvs ca 200 karossbilar i samma pass?Lejban wrote:Jag tolkar Open pitlane som att det körs karossbilar (oavsätt klass) i 20min, sedan formelbilar i 20min, osv osv.
Blir väl kö, som vanligt när det är open pitlane... Men nej det verkar inte som ett troligt system, SSM-folket verkar ha bättre koll än så. Vi får väl se på fredag. Jag är så jävla pepp nu!TPR wrote:Dvs ca 200 karossbilar i samma pass?Lejban wrote:Jag tolkar Open pitlane som att det körs karossbilar (oavsätt klass) i 20min, sedan formelbilar i 20min, osv osv.
Det kan bli lite trångt...
Tror aldrig jag vart så glad i en kö som när jag stod i den där kön på väg in på SSM förra åretNiklas Falk wrote:...kl 17 på torsdag är den enorm kö ut till vägen för anmälan...
...Men på SSM står man ut med det mesta
Min plan oxå, någon som har koll på när grinden stänger?Torkel k wrote:Jag siktar på att komma dit vid ~20:00 på torsdag och besiktiga fredag eftermiddag, då många klasser kvalar.
Det är lämpligt, eftersom du kommer att få teknisk flaggTPR wrote:Någon som vet om startnummer behöver sitta på bilen för träningen på fredag?
Vet inte om jag hinner få på dem......
Kan någon bekräfta detta? Jag hittar inte var det står när grinden stänger, men jag letar säkert inte på rätt ställe heller.TPR wrote:Min plan oxå, någon som har koll på när grinden stänger?
I någon tråd på Rejsa stod det att den stängde runt kl 20 men jag har för mig den brukar vara öppen sent?
Enligt startbekräftelsen är grindarna öppna:Torkel k wrote:Kan någon bekräfta detta? Jag hittar inte var det står när grinden stänger, men jag letar säkert inte på rätt ställe heller.TPR wrote:Min plan oxå, någon som har koll på när grinden stänger?
I någon tråd på Rejsa stod det att den stängde runt kl 20 men jag har för mig den brukar vara öppen sent?
Jag får nog sikta på att sluta jobba en timma tidigare på torsdag, så vi inte blir utelåsta!
SjävklartTorkel k wrote:Ööööh, jag har inte fått någon Startbekräftelse! Är du med i någon VIP-emaillista
Tackar!!Niklas Falk wrote:SjävklartTorkel k wrote:Ööööh, jag har inte fått någon Startbekräftelse! Är du med i någon VIP-emaillista
Annars http://www.sportvagnsmeeting.se/2012/07 ... se-racing/
Detta fungerar bättre Som vanligt på SSM, om kartan skiljer sig från hur man "alltid gjort", så är det kartan som är felTorkel k wrote:Edit: Jag ser att vi efter race förväntas svänga av precis efter NGK-krönet, sicksacka genom depån lite, forcera muren och köra ut på banan igen och tillslut ställa upp oss i gräset till vänster om start/mål-rakan. Nåja... Halbig kör väl först som vanligt, så det ska nog gå bra.
Bilen fungerar, men är en Mitata så låg när den inte står på pallbockar?Niklas Falk wrote:Fått fyra gamla fälgar skodda med 190/570-15 (uj, va låga de är, 36mm lägre än 225orna, sänkning med 18mm ) och hämtade en generator hos Gokarting.nu ...
Vilken tur man kan ha att det finns de som renoverar delar man behöver, dagen innan man upptäcker problemet
Grymt bra jobbat Niklas! Klart starkt att hinna klart. Kul att du kommer med!Niklas Falk wrote:Så här långt trodde jag aldrig att jag skulle komma för ett par dagar sen, nu kan jag packa färdigt under hela förmiddagen i morgon
Som väderprognosen ser ut just nu kommer open pitlane blir än ännu större utmaning:Dennis Kullman wrote:...
Jag är också lite orolig för open pitlane...