Gotland Ring var en superkul bana!
Film från race 1, där jag halkade runt som på en hela tiden:
Och film från race 2, som var roligare och där bilen gick precis perfekt:
Tack till alla Roadsport C-polarna för en kul helg på banan och till Max för en bra fight med hård, men schyst racing!
PS. Filmerna är på engelska eftersom jag har gott om Amerikanska polare och absolut inte orkar göra 2 versioner...
T. Kristensson Roadsport Race 3-4 2012 - Gotland Ring
Forum rules
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
T. Kristensson Roadsport Race 3-4 2012 - Gotland Ring
/Torkel Kristensson
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
Re: T. Kristensson Roadsport Race 3-4 2012 - Gotland Ring
Jaså, du har mappat mot 12.7 vid max moment
Tack för inspirationsfilm, att jaga Max väcker många glada minnen.
Har man ingen fight inom klassen så racar man det som finns i närheten (inom rymliga sportmanship gränser, platsen i klassen för bägge är ju redan klara). Det är ju ett lysande sätt att se vart man gör det mer rätt/fel än den framför (dvs du har för lite mos i motorn ).
Tack för inspirationsfilm, att jaga Max väcker många glada minnen.
Har man ingen fight inom klassen så racar man det som finns i närheten (inom rymliga sportmanship gränser, platsen i klassen för bägge är ju redan klara). Det är ju ett lysande sätt att se vart man gör det mer rätt/fel än den framför (dvs du har för lite mos i motorn ).
- gokarting.nu
Du är ju en grym starter!!!!
Jag är verkligen helt chanslös både race 1 och 2:)
Max är kul att köra med/mot, han kör med respekt och backar inte av en god fight side by side
Vad snygg din vinkning var Torkel, du får öva lite enhandsracing över NGK på Knutstorp framöver tror jag bestämt
Kul att se Magnus speed på Kumho i blötan!
Han har speed nu den mannen
Jag är verkligen helt chanslös både race 1 och 2:)
Max är kul att köra med/mot, han kör med respekt och backar inte av en god fight side by side
Vad snygg din vinkning var Torkel, du får öva lite enhandsracing över NGK på Knutstorp framöver tror jag bestämt
Kul att se Magnus speed på Kumho i blötan!
Han har speed nu den mannen
- Attachments
-
- Magnus o Torkels hemliga träningsanläggning. Pre Ssm.
- köra.knutstorp.är....jpg (15.43 KiB) Viewed 909 times
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
-
Inponerande Torkel snyggt kört