Vi beställer 10 Eller????
Forum rules
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
Re: Vi beställer 10 Eller????
Jag har inte läst in mig på GT4 men om de saknar mos (270 är ju lite konservativt ur 2 liter MZR dessutom, men det ska ju hålla också) så finns ju 2,5L MRZ att utgå från. 330+ kusar borde inte vara alltför svårt att klämma fram ur den.
SRL's GTc-klass är ju öppen, den borde gå i samma klass som Mattssons Chevron GR8 (270hk Duratec och 800kg eller nåt). Men aerodynamik kanske är nåt att titta på (jag vet att öppen bur inte är "optimalt" ).
Bästa tiden på Matorp för GTc var 1:20.321 så det är ju lite att jaga (Mattssons Chevron kördes på 1:22.5 som bäst).
SRL's GTc-klass är ju öppen, den borde gå i samma klass som Mattssons Chevron GR8 (270hk Duratec och 800kg eller nåt). Men aerodynamik kanske är nåt att titta på (jag vet att öppen bur inte är "optimalt" ).
Bästa tiden på Matorp för GTc var 1:20.321 så det är ju lite att jaga (Mattssons Chevron kördes på 1:22.5 som bäst).