Jag längtar efter vår, ja egentligen efter sommar men eftersom sommaren är kort så startar jag med att längta efter vår. Vintern är härlig på sitt sätt men nu har jag skidat, skridskat, bobat, skottat och pulsat nog för gudarna ska veta att vi som bor en aning längre från ekvatorn har haft VINTER i år.
Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men jag längtar efter racingsäsongen 2011 trots att den medför en mängd extra arbete även för mig. Vi har inför denna säsong bytt vår gamla husbil utan drag mot en ny som kommer ha en dragkrok inom kort. Jag kommer fokusera på att inreda med all tänkbar bekvämlighet för att kunna fortsätta serva i depån på bästa tänkbara sätt (kaffe, mat, smörgåsar, huvudvärkstabletter, Resorb mm) Jag är ju ingen biltjej, som ni nog listat ut rätt snabbt (även om min bikinitankning och lufttryckskoll kanske lurat någon) utan jag får bidra på andra sätt. I garaget under vårt hus händer det grejer och jag snappar upp diffusa saker men fokuserar på det viktiga = servetthållare från Cabanaz. Störtsköna amerikanska dinerprylar som jag ramlade över av en slump på nätet. Någon myntade skämtsamt att min mus har en välanvänd köpknapp men jag vet fler som har köpknappar. I morgon ska jag ta emot ett paquet très important från USA och inte är det något jag har beställt inte

Det är mycket fokus på racing nu. Speciellt glasfiber är hot topic;) Själv fyller jag dagarna med att uppfostra nästa generations miataracers och nånstans mitt i allt har jag ju faktisk ett vanlig jobb också fast frågan är hur sjutton vi ska ha tid med det när det finns så mycket kul att göra:)
Jag längtar till sommaren och jag längtar efter att få träffa alla er igen. I sommar ska vi ha kul

// Lindha (Team Mätpunkten Racing)