http://vimeo.com/17388317
helt gaaaalet hur nära dom ligger varandra
ingen miata med i filmen alls, men endå
Supercool drifting
Forum rules
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
Supercool drifting
Jimmy Visshed
-
Re: Supercool drifting
Jag blir imponerad av att de håller en så rak linje, med konstant vinkel, längs med muren i typ en halv kilometer innan svängen. De har fart när de slänger ut baken! Och att de ligger närmare varann än man skulle parkera...
Pettson och Jimmy! Vi skall ju självklart göra en remake på den här filmen! Som alltid med asiatiska filmer. Jag vill vara med, men det finns stor risk att jag blir castad i rollen som "han som kör in i muren".
Pettson och Jimmy! Vi skall ju självklart göra en remake på den här filmen! Som alltid med asiatiska filmer. Jag vill vara med, men det finns stor risk att jag blir castad i rollen som "han som kör in i muren".
Jonas Bernhardt
-
En bra grej är att öva på is... Var ska vi ses De e allvar nu
De e mycke nu...
-
Å andra sidan så är det väl inte en bil som är hel på slutet... Men som det är nämnt förut: en liten driftingkurs Jimmy som instruktör och naturligtvis Hallbig Men bägge samtidigt skulle kanske bli för mycket för det egna självförtoendet...
De e mycke nu...
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
Äh, ploga/spola en stor parkering och gör bana an tomfat (så det blir lite märken när man gör fel, hur ska man annars lära sig ).hclund wrote:Ja Pettson! Hur är isläget i Finnerödja trakten?
Att drifta i en 8a runt två hinder är ju en klassisk övning (som jag aldrig gjort).
-
Angående isläget: Jo tack bra På vissa sjöar, dock inte på den man helst vill åka på (Trehörningen) Sjöbrodammen har 20 cm kärnis däremot så måste jag byta koppling på plogbilen och hänga dit den nyinförskaffade snöplogen... isbilen är inte heller riktigt klar (Ford 4x4) Annars så Har du nån vettig isbil ? isdäck ? Snowracer King size kanske Håller på att serva pistmaskinen så vi kan åka i motionspåret
De e mycke nu...