Annonstexten nedan är ändrad sedan annonsen från början publicerades.
Jag har lyckats sälja det set däck jag tidigare annonserade ut och nu finns ytterligare ett set till salu.
Skicket på detta set är ännu bättre än det som såldes för 2500:-
Det gäller givetvis fortfarande 205/50 15 och dessa har bara gått några träningspass.
Däcken är givetvis i varierande skick med Toyoveck. Däcken har bra mycket mer än hälften kvar att slita på.
Bilder skickas givetvis för de som är intresserande. (har inte tagit dem än eftersom jag inte vet hur intresset blir) Pris för ett nytt set ligger på ca 5000 lite beroende på vem/var man köper det.
Däcken kan även säljas tillsammans med en uppsättning BBS (krysseker) 7x15 ET24.
Denna fälg kommer från BMW och är relativt lätt. Den lägre inpressningen gör att duu inte måste köra spacers som många andra gör (kräver i regel också längre bultar). Många fälgar har idag ET37 och du måste således ha 13mm spacers för att komma ner till ET24. Fälgarna syns på bilden på min förra Miata.
Givetvis finns det alternativ med Biltemafälg 7x15 ET37 som jag också körde med förra året som fungerar alldeles utmärkt på bana om man inte är viktkåt.
3500:- för 4st Beg Toyo R888 205/50 15
4500:- för 4st Beg Toyo R888 205/50 15 samt 4st Biltema fälg monterat och balanserat.
5500:- för 4st Beg Toyo R888 205/50 15 samt 4st BBS fälg monterat och balanserat.
Byten kan vara intressant mot däck i rätt skick av märken Yokohama A048, Kumho V70 eller annat jag kan ha glädje av, korv till exempel

Däck/fälg finns i Malmö.