Glad midsommar på er allihop!

Hyllinge KM Race 1 Del 1
Hyllinge KM Race 1 Del 2
Hyllinge KM Race 2 Del 1
Hyllinge KM Race 2 Del 2
Tackar tackar! Men oförtjänt beröm denna gång.gokarting.nu wrote: Henrikssons bil påminner mig om ett lok, bara rullar på, vilken svängmaskin![]()
Det var inte jag som pratade högt på filmen då?Jimmy Visshed wrote:Satt lite småspänd och tänkte "nej, det där går aldrig" mest hela tiden!
Konstigt att ni tycker kvaliteten är bra. Jag själv tycker den suger då den skakar något fruktansvärt. Det är en enkel DV kamera som jag nu försökt spänna fast extra med dubbla fångstremmar för att den inte ska skaka sönder ännu mer. Det är ett hårt liv den lever. Men den får se mycket kul.ephas wrote:Nice Video.
Tur att några av oss har bra videoutrustning. Vad är det för videoutrustning du har?
Vänta ni bara till jag också får lite fäste att leka med.....Torkel K wrote: Men jag håller fast vid att Henrik "The Drift King" Phil egentligen vill vara en "JDM-drifter on da tuning sceen, yoo!" och köra en Nissan 240SX med enorm bakvinge. Kom igen Henrik. Erkänn nu...
Vad ska du nu hitta på Fredrik?Fredrik Henriksson wrote:Kollat på dessa filmer igen! Dubblar nog med Hyllinge och KM-5 till hösten!Men med vilken bil får vi se...
Nja, jag har fått smak på lite annat just nu...ephas wrote:Vad ska du nu hitta på Fredrik?Fredrik Henriksson wrote:Kollat på dessa filmer igen! Dubblar nog med Hyllinge och KM-5 till hösten!Men med vilken bil får vi se...
Jag är nästa rädd för ditt nästa projekt men är som vanligt lika imponerad av drivkraften![]()
Jag tycker i alla fall att den svarta ska få äran med Stand Alone och bortplockad ABS så att du kan lätta mer, då har du garanterad vinst på Falkenberg
Ett motorswap känns juh enklare att göra i en redan fungerande bilFredrik Henriksson wrote:Nja, jag har fått smak på lite annat just nu...ephas wrote:Vad ska du nu hitta på Fredrik?Fredrik Henriksson wrote:Kollat på dessa filmer igen! Dubblar nog med Hyllinge och KM-5 till hösten!Men med vilken bil får vi se...
Jag är nästa rädd för ditt nästa projekt men är som vanligt lika imponerad av drivkraften![]()
Jag tycker i alla fall att den svarta ska få äran med Stand Alone och bortplockad ABS så att du kan lätta mer, då har du garanterad vinst på FalkenbergFungerande låda, vettiga stötdämpare/krängare och diff till den trimmade motorn och det blir åka av!! Finns det en bil som har dom grejerna i närheten tro?
![]()
![]()
![]()
![]()
Nä den svarta är "min bil", den försämrar jag inte.ephas wrote:
Ett motorswap känns juh enklare att göra i en redan fungerande bil
Du kan ju inte börja göra den svarta sämre?!
Cupen då?
Jag hoppas verkligen du satsar på Cupen. Du har ju en titel att försvara och en titel att vinna nästa årFredrik Henriksson wrote:Nä den svarta är "min bil", den försämrar jag inte.ephas wrote:
Ett motorswap känns juh enklare att göra i en redan fungerande bil
Du kan ju inte börja göra den svarta sämre?!
Cupen då?Blir nog svårt att köra cup och satsa på modsport i längden...