Göteborgs motorshow 22-25 april
- Per Hammarsjö
- Posts: 1561
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
- Location: Huddinge
- Contact:
Göteborgs motorshow 22-25 april
Göteborgs Motorshow – Sveriges enda mässa för nya bilar 2010. Mässan innehåller även motorcyklar, motortillbehör, racing och många andra aktiviteter - allt som drar en motorintresserad publik helt enkelt.
Den 22-25 april kommer MX5Racing Club att vara representerade tillsammans med Mazda Motor på motormässan. I montern kommer du att kunna se en känd race-Miata, från vår tävlingsserie MX5CUP
Kom gärna och hälsa på i vår monter B04:32
Vi har 25 gratisbiljetter som kommer att finnas tillgängliga vid mäsan, som brukligt först till kvarn!
Vi har biljetterna i montern, du ringer oss, vi kommer till entrén med biljetten.
Torsdag: CG tel:073-914 23 30
Ferdag-sönd. Niklas: 070-356 74 56
OBS! Biljetterna skickas ej!
För du som bor i Stockholm och skall besöka mässan kan biljetter avhämtas hos CG på Torsgatan 26 fram t.o.m den 21 april kl 14:00
http://www.motorshow.se/
Den 22-25 april kommer MX5Racing Club att vara representerade tillsammans med Mazda Motor på motormässan. I montern kommer du att kunna se en känd race-Miata, från vår tävlingsserie MX5CUP
Kom gärna och hälsa på i vår monter B04:32
Vi har 25 gratisbiljetter som kommer att finnas tillgängliga vid mäsan, som brukligt först till kvarn!
Vi har biljetterna i montern, du ringer oss, vi kommer till entrén med biljetten.
Torsdag: CG tel:073-914 23 30
Ferdag-sönd. Niklas: 070-356 74 56
OBS! Biljetterna skickas ej!
För du som bor i Stockholm och skall besöka mässan kan biljetter avhämtas hos CG på Torsgatan 26 fram t.o.m den 21 april kl 14:00
http://www.motorshow.se/
- Attachments
-
- Foto0106.jpg (166.51 KiB) Viewed 4217 times
-
- Foto0103.jpg (110.91 KiB) Viewed 4220 times
- Per Hammarsjö
- Posts: 1561
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
- Location: Huddinge
- Contact:
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Ser att Niklas bil är nyvaxad!
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Spola av, Yes i hink med svamp, WaxItWet och frottéhandduk. Detta utan att ta bort gummimärken mm. Lacken är rätt matt på en del ställen.Per Hammarsjö wrote:Ser att Niklas bil är nyvaxad!
Mazdas rekondare garvade rätt friskt när de såg hur snett fronten sitter (centimeterglipa osv). Per Lidström gillade "äktheten"
- CG Leijonhufvud
- Posts: 1197
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:46
- Location: Laxne
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Kort lägesrapport efter första dagen. Relativt "liten" mässa i jämförelse med Bilmässan som normalt är i stockholm. Detta tillsammans med att det var första degen och en vardag gjorde att besökarna i "vår" monter var pratsamma. Totalt sett var det nog runt 20 perosner som gav sig tid att snacka bankörning. Några håller på att bygga banbil, några hade funderat på att bygga, och några blev inspirerade av bilarna som är utställda. Niklas bil tillsammans med NC:n som Mazda äger och som Per H körde på Adriabanan i team med annat "pressfolk" var det som drog besökare. Vår mission om att det skall var billigt att såväl komma igång som att tävla tydliggordes, och fick en bekräftelse i det datablas som Niklas bifogat bilen. De flesta var lite överraskade att det var så pass låg kostnad relativt sett. Från mazdas sida var de glada över att vi kunde ställa upp, montern är snygg och med Niklas bil och klubbens profilering skapar detta ett mervärde för Mazda (som förhoppningsvis kan komma oss tillgodo...)
CG Leijonhufvud
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Andra dagen (eller tredje eller fjärde beroende på hur man räknar), mycket snack om driftekonomi.
Alternativslogan: "Racing, billigare än Ridhoppning"
Jag kunde nog sålt ett par ekipage för runt 70 om de funnits lediga.
Ma5da MX5 Cup 2010 (mk3/NC) ser lite lovande ut som bas för europeisk śerie med lite aktuell bil. Kanske kan det gå att gatregga i Sverige (import från england £10k), men hoppas inte enormt.
Alternativslogan: "Racing, billigare än Ridhoppning"
Jag kunde nog sålt ett par ekipage för runt 70 om de funnits lediga.
Ma5da MX5 Cup 2010 (mk3/NC) ser lite lovande ut som bas för europeisk śerie med lite aktuell bil. Kanske kan det gå att gatregga i Sverige (import från england £10k), men hoppas inte enormt.
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Bravo !
Vem är Per Lidström ?
Vem är Per Lidström ?
Varför skall en enhetsklass/cup bil behöva gat-reggas ?Ma5da MX5 Cup 2010 (mk3/NC) ser lite lovande ut som bas för europeisk śerie med lite aktuell bil. Kanske kan det gå att gatregga i Sverige (import från england £10k), men hoppas inte enormt.
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
- Per Hammarsjö
- Posts: 1561
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
- Location: Huddinge
- Contact:
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Mazdas PR gubbe!Josen wrote:Bravo !
Vem är Per Lidström ?
Varför skall en enhetsklass/cup bil behöva gat-reggas ?Ma5da MX5 Cup 2010 (mk3/NC) ser lite lovande ut som bas för europeisk śerie med lite aktuell bil. Kanske kan det gå att gatregga i Sverige (import från england £10k), men hoppas inte enormt.
Enda anledningen jag ser är väl om man skulle börja köra enhetsklass med tilläggsregler i roadsport + lägre insteg för nya deltagare som vill använda bilen till annat.
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Och om man vill smyga igång det (dvs är lite feg) så finns det heat att göra det i. Modsportheatet har iofs gott om plats.Per Hammarsjö wrote:Enda anledningen jag ser är väl om man skulle börja köra enhetsklass med tilläggsregler i roadsport + lägre insteg för nya deltagare som vill använda bilen till annat.
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
OK se till att det betalas tillbaka lite då - han vet nog var reklam kostarMazdas PR gubbe!
Tror tvärt om en cup-klass blir kan väl inte bli lättare att smyga igång om användaren tvingas skall krångla med SBP och ta dessa kostander ? Vem gynnar det ? Hur bilar som kommer utanför Sverige hanteras ex ? Sen finns mera options än SPVM att tävla med. Ginetta cup väljer ju friskt bland arrangörer varför skulle en ren cup klass inte kunna göra det ?Och om man vill smyga igång det (dvs är lite feg) så finns det heat att göra det i. Modsportheatet har iofs gott om plats.
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Enhetsklass med NC skulle kunna bli en kul klass. Den konkurrerar knappast med "klass.2" som är avsedd att vara en enkel instegsklass i Cupen för de som redan rattar Miata idag. Om inte 10-talet förare från andra serier/klubbar med bilar på liknande nivå (BMW, Lotus, Roadsport etc) är villiga att köpa Race-NC-paketet säsong 1 så kan ju ett fåtal bilar smyga igång i Modsport som Niklas skriver. (Inget SBP-krav i Modsport Josen, vakna nu )
Jag tänker inte splittra mig i nuläget utan jobbar vidare för att få till en enkel instegsklass till Cupen. Blir svårt att fokusera när alla slänger upp nya bollar åt höger och vänster. Men när Cupen rullar med heat fyllda till bredden och några NC-bilar börjat köra på riktigt kan det vara moget att börja satsa på för klubben tror jag...
Jag tänker inte splittra mig i nuläget utan jobbar vidare för att få till en enkel instegsklass till Cupen. Blir svårt att fokusera när alla slänger upp nya bollar åt höger och vänster. Men när Cupen rullar med heat fyllda till bredden och några NC-bilar börjat köra på riktigt kan det vara moget att börja satsa på för klubben tror jag...
Last edited by Fredrik Henriksson on Sat 24 Apr 2010, 08:36, edited 1 time in total.
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- gokarting.nu
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 1248
- Joined: Wed 06 Aug 2008, 19:36
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Ett stort tack till er som jobbar på att utöka denna cup!
Oavsett vad ni gör så är er insatts uppskattad.
Andreas "Mattafaran" Halbig.
Oavsett vad ni gör så är er insatts uppskattad.
Andreas "Mattafaran" Halbig.
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Med 15 på startlinjen (varje gång) så kan du välja ganska frittl. Att komma med 2,3,4-5 bilr till en början så behöver du nån att köra med (om du inte vill pröjsa hel heatkostnad). Ginetta Cup skulle kört med Modsport om de inte blivit 15+ första racet.Josen wrote:Sen finns mera options än SPVM att tävla med. Ginetta cup väljer ju friskt bland arrangörer varför skulle en ren cup klass inte kunna göra det ?
Sen måste man inte värdera (iofs muntliga) avtal på samma sätt som Lindström gjort, två gånger...
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Ryggen och fötterna värker, och jisses vad många 5åringar det är som verkar gå på uppåttjack
Rejäl skilnnad idag mot tor-fre, mycket familjer och det skjulle provsittas och klängas pecrcis överallt (fullständigt normalt att försöka klänga sig upp på motrhuv ovh baklucka.... ).
20th Anneverseryn var nog inte tom mer än 10minuter på hela dagen.
En dag kvar och det blir nog lite lugnare imorgon (de som inte har nåt bättre för sig i det fina vädret), imorse var det kö innan öppningsdags...
Rejäl skilnnad idag mot tor-fre, mycket familjer och det skjulle provsittas och klängas pecrcis överallt (fullständigt normalt att försöka klänga sig upp på motrhuv ovh baklucka.... ).
20th Anneverseryn var nog inte tom mer än 10minuter på hela dagen.
En dag kvar och det blir nog lite lugnare imorgon (de som inte har nåt bättre för sig i det fina vädret), imorse var det kö innan öppningsdags...
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Gillar du inte barn Niklas ? Du kan få låna mina tre grabbar och träna påRyggen och fötterna värker, och jisses vad många 5åringar det är som verkar gå på uppåttjack
Rejäl skilnnad idag mot tor-fre, mycket familjer och det skjulle provsittas och klängas pecrcis överallt (fullständigt normalt att försöka klänga sig upp på motrhuv ovh baklucka.... ).
Nu vill jag inte riva upp massa känslor men....Enhetsklass med NC skulle kunna bli en kul klass. Den konkurrerar knappast med "klass.2" som är avsedd att vara en enkel instegsklass i Cupen för de som redan rattar Miata idag. Om inte 10-talet förare från andra serier/klubbar med bilar på liknande nivå (BMW, Lotus, Roadsport etc) är villiga att köpa Race-NC-paketet säsong 1 så kan ju ett fåtal bilar smyga igång i Modsport som Niklas skriver. (Inget SBP-krav i Modsport Josen, vakna nu )
Tror inte på någon klass 2 blir bara hattande och otydligt, typ "alla skall ha medaljer". Ser faktiskt inte målgruppen Behåll Roadsport C med dess +/-
Att tro att NC-cup bilar bara skulle dyka upp från intet och köra modsport och sen vänta på att 'någon' startar en NC-cup klass som smygstart är ju ett skämt. Bara för att Niklas skriver en rad eller Fredrik klickar fram någon banangubbe händer ju inte det. Mazda Sverige har hitils inte verkat vara intresserad av att stötta, men det kanske har ändrats ?
Kör på Ma5 reglementet och öppna den biliga enhets-klassen, planka reglemnetet rakt av från Holland/UK
+ Billiga bilar och delar ( via UK Ma5 - snylta lite på dem )
* Går att få ihop en bil för < 40 ksek !
+ Fyller ett hålrum som finns - finns ingen billig sportvagns/enhetsklass i Sverige idag.
+ Given plantskola för unga och äldre gentlemen för rimliga slantar. Ginetta är för dyrt för gemene man !
+ Öpnnar för massa möjligheter att köra med UK/Holland - skitkul att köra på banor i EU för rimlig pengar ( vilken grej...)
+ Måste hitta sätt att köra med rimliga startavgifter och fler rejs !
Negativa är väl att det börjar bli svårt att hitta 1.6:or som är i hyffsat skick ?
Går det att få ner en 1.6 till 860 kg ? ( utan HT och lampor ) ?
Edit
Går bra för denna klassen i UK - nu störst om jag fattar det rätt ?
http://www.ma5daracing.com/news/2010/story13.php
http://www.ma5daracing.com/
Sugen på att bygga en bil nu och köra Elisen som roadsport/time-attack/gatåka och Ma5 bilr för close-racing
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Ingenting händer automatiskt, det behövs jobb bakom oavsett och utan ett intresse/sug så kan det vara hur vackert som helst, det kommer ingen i alla fall.Josen wrote:Att tro att NC-cup bilar bara skulle dyka upp från intet och köra modsport och sen vänta på att 'någon' startar en NC-cup klass som smygstart är ju ett skämt. Bara för att Niklas skriver en rad eller Fredrik klickar fram någon banangubbe händer ju inte det. Mazda Sverige har hitils inte verkat vara intresserad av att stötta, men det kanske har ändrats ?
Mazda Europe gjorde ju Open Race, dvs byggde 31st NC tävlingsbilar för jubileumsevent (4h långlopp, två helger i rad), de är inte så långt från Ma5da MX5 CUP till specen (annat chassi och andra däck i stort sett), så förståelse för PRvärdet av tävlingsverksamhet finns där.
Men det är inte alltid så enkelt att man kan sitt tillbakalutad och vänta på att nån annan fixar, man får försöka locka fram intresset (men det ska pricka så rätt för att lyckas).
Sen finns det ju inte förare att plocka från hyllan bara för att du har ett skoj koncept, du måste locka de flesta från redan befintliga serier. Ska du enbart locka nya så tar det ett flertal år (du måste ju kunna visa upp nåt skoj som man vill va med i först, dvs från noll är det svårt).
Vill man driva Ma5da MX5 Cup i Sverige så finns det några vägar att gå, att helt kopiera Lindströms väg med Ginetta Cup kan ju vara en väg, men det kräver en person på heltid nåt år (och sen samma insats kontinuerligt)...
Vill man försöka med lite mindre risk så kan man försöka inom existerande ramar (dvs det blir bara bilar som passar illa i befinltiga klasser om det skiter sig), men man får ha tålamod och absolut inte hålla tyst om att det är skoj osv.
Inspiration? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... &scopeId=C
Personligen kommer jag harva vidare i samma spår som tidigare i flera år framöver, men det är ju skoj ju fler förare det blir runtomkring, oavsett heat (om heaten dör ut så finns det ju ingen att köra emot).
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Med åsikter i sakfrågan rivs inga känslor upp. Kritiska åsikter som inte riktas mot person är snarare välkomna och ger bättre underlag innan vägval...Josen wrote: Nu vill jag inte riva upp massa känslor men....
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Ahh, hemma igen.
Mina fötter och rygg...
Nåja, sista dagen var lite lugnare med fler långa diskussioner med Miatabyggare och diverse personer från olika delar av motorsportsverige.
Det finns fortfarande kvar några 20th Anneversery hos Frölunda Bilcenter, av de 130 som Sverige snodde åt sig (3e flest i Europa). Kvitt samma att det är den mindre motorn och ingen diff, priset kan ingen klaga på.
De kontakter och goodwill som jobbats upp går nog att använda lite framöver. Men akta er för Robin från Frölunds Bilcenter, risken är att han säljer på er inte bara en utan två bilar innan ni lämnat hallen
Det var klart mest drag i MX5-delen av montern under de fyra dagarna, även om CX7an och 5an drog publik de med.
Mina fötter och rygg...
Nåja, sista dagen var lite lugnare med fler långa diskussioner med Miatabyggare och diverse personer från olika delar av motorsportsverige.
Det finns fortfarande kvar några 20th Anneversery hos Frölunda Bilcenter, av de 130 som Sverige snodde åt sig (3e flest i Europa). Kvitt samma att det är den mindre motorn och ingen diff, priset kan ingen klaga på.
De kontakter och goodwill som jobbats upp går nog att använda lite framöver. Men akta er för Robin från Frölunds Bilcenter, risken är att han säljer på er inte bara en utan två bilar innan ni lämnat hallen
Det var klart mest drag i MX5-delen av montern under de fyra dagarna, även om CX7an och 5an drog publik de med.
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Å då är jag hemma med efter tre "halvdagar" på mässan och en dag i Eksjö.
Tack alla som besökte mässan och årsmötet.
Tack alla som besökte mässan och årsmötet.
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Kul att det blev så lyckat!
Bra jobbat jobbat Niklas, CG, Hdson!! En uppoffring av egen fritid för klubbens räkning som heter duga! Jag tror inte någon protesterar om jag säger tack för Klubbens och Cupens räkning. TACK!!
Bra jobbat jobbat Niklas, CG, Hdson!! En uppoffring av egen fritid för klubbens räkning som heter duga! Jag tror inte någon protesterar om jag säger tack för Klubbens och Cupens räkning. TACK!!
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- gokarting.nu
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 1248
- Joined: Wed 06 Aug 2008, 19:36
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
- gokarting.nu
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 1248
- Joined: Wed 06 Aug 2008, 19:36
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Mitt hus är litet, min miata är liten. min är liten.... Men svenska mässan är stoor!
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
Jag tycker mässan är ganska liten (iaf innehållet i Motorshowen iår), så vad betyder det om dina "saker"gokarting.nu wrote:Mitt hus är litet, min miata är liten. min är liten.... Men svenska mässan är stoor!
- gokarting.nu
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 1248
- Joined: Wed 06 Aug 2008, 19:36
Re: Göteborgs motorshow 22-25 april
litet som fan men jag har komplex så håll inte på
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!