Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Nu såg det väl inte så illa ut över krönet vid Nyhemskurvan (det du kallar svackan)?Fredrik Henriksson wrote:Filmtajm!
Chikanen tar jag ganska annorlunda men med skillnad på 1,5+ sek så kan du väl strunta i det
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Hur ska man kunna köra mot er?! Ni är ju skogstokiga hela bunten. Laaaaalalalala....lalalala....lalalala....Fredrik Henriksson wrote:Filmtajm!
http://www.vimeo.com/5968073
En annan sitter ju inte å håller på rullarna...
3:e passat va? Shit var du är brutal vid nedväxlingarna. Om du väntar lite med att växla ner så slipper motorn gå på varvtalstoppet vilket kan göra det lite "mjukare". Annars åkte du riktigt fort igår och det gick inte riktigt att hänga på. Har en hel del film på dig bakifrån.
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Oj vad det går Fredrik - snart 52 tider
Tror du också skall vara lite mjukare mot bilen - visserligen är de stryktåliga som få men att använda varvtalstopet som hjälpbroms in i kruvorn är styggt - finns gränser för vad det tål
Tror du också skall vara lite mjukare mot bilen - visserligen är de stryktåliga som få men att använda varvtalstopet som hjälpbroms in i kruvorn är styggt - finns gränser för vad det tål
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Att Henriksson e "rätt" hård mot bilen är det ingen tvekan om
Mjukare in så slipper du hetsen.
Vill se(höra) Henriksson & Halbig uppmickade i kommande filmer!
Kul kul!
Mjukare in så slipper du hetsen.
Vill se(höra) Henriksson & Halbig uppmickade i kommande filmer!
Kul kul!
Jonas Christensen (fd #74, fd #49)
07noll9-40nio5nio6
NA NA NA NB NBFL NB NA NA NB
07noll9-40nio5nio6
NA NA NA NB NBFL NB NA NA NB
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Tack tack! Jo det rullar på, men det är ett antal tick på klockan tills jag har din fart. Hoppas lite mer camber gör susen till SPVM:s Anderstorp och Falkenbergs-race.Josen wrote:Oj vad det går Fredrik - snart 52 tider
Tror du också skall vara lite mjukare mot bilen - visserligen är de stryktåliga som få men att använda varvtalstopet som hjälpbroms in i kruvorn är styggt - finns gränser för vad det tål
Anade att jag skulle få kommentarer på varvandet! Har aldrig kört på detta viset tidigare (se falkenbergfilm från förra året) och det är är inget hjälpbromsande alls med i bilden, snarare tvärtom...
har läst lite teorier kring healtoe och det du ser här är övning på nåt jag inte behärskar alls, thats what practicelaps are for... Inget mer blippande på gasen (som jag gjort för att möta varv tidigare) utan gas samtidigt som broms konstant och försöka möta med varvtal som matchar 100. Funkar efter högfartarn men svårt som helvete innan chikanen. Trycker ju så hårt på bromsen att gasen varvar till varvstop (koppling nere, så ingen broms), får däremot jäkligt stabil bil dom gångerna det stämmer och kommer igenom med ganska hög fart trots att jag går ganska rakt för att slippa vrida ratt i onödan... Ska fan bli bra på det även om jag varvar sönder en motor på "cupen"...
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Jobbar på mjukheten, bromsar lite tidigare än förra året, men hetsen finns där av naturen...JOnas wrote:Att Henriksson e "rätt" hård mot bilen är det ingen tvekan om
Mjukare in så slipper du hetsen.
Vill se(höra) Henriksson & Halbig uppmickade i kommande filmer!
Kul kul!
Vet ju att det knappt hörs nåt efter kullen då jag försökte instruera i min minst sagt ljudliga bil. Jag hörde iofs lite av Magnus Claessons jämrande i passagerarstolen det varvet jag drog på lite... Man e ju lite ögontjänare, jag sa inte ett knysst när jag visste att jag hade en kamera riktad mot plytet i pass ett...
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- waern
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 349
- Joined: Thu 07 Aug 2008, 15:18
- Location: Frillesås/Kungsbacka
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
usch va dålig jag är ni är för roliga
...nä nu får jag titta ett par gånger till
...nä nu får jag titta ett par gånger till
Christoffer Waern
fd. BRG Mx-5 1,8 -94 roadsport C #77
nu. Mx-5 1,8 sport -01 roadsport C #90
2009 Kinnekulle -09 1,05,387 Knutstorp -09 1,12,939 Falkenberg -09 54,739
2010 Kinnekulle -10 1,04,769 Knutstorp -10 1,14,078 Falkenberg -10 54,742
2011 Kinnekulle -11 1,04,321 Knutstorp -11 1,11,052 Falkenberg -11 53,817
2012 Kinnekulle -12 1,02,178 Knutstorp -12 1,11,412 Falkenberg -12 53,050
fd. BRG Mx-5 1,8 -94 roadsport C #77
nu. Mx-5 1,8 sport -01 roadsport C #90
2009 Kinnekulle -09 1,05,387 Knutstorp -09 1,12,939 Falkenberg -09 54,739
2010 Kinnekulle -10 1,04,769 Knutstorp -10 1,14,078 Falkenberg -10 54,742
2011 Kinnekulle -11 1,04,321 Knutstorp -11 1,11,052 Falkenberg -11 53,817
2012 Kinnekulle -12 1,02,178 Knutstorp -12 1,11,412 Falkenberg -12 53,050
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Kul filmer!
Mkt smyginspelande nu för tiden! Nån gång lär jag mig också behärska den magiska inspelningstekniken och då kommer hämnden!!!
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Njäa, allt är ju relativt, fick till ett par bra träffar med flyt hela vägen till start och mål efter Nyhem, men det är inte lätt att få till den hundra. Nyhem och chikanen ska jag testa mängder av alternativ framöver och sedan jämföra tider/spårval i performanceboxen gentemot filmerna. Finns massor att tjäna där om man hittar rätt.Niklas Falk wrote:Nu såg det väl inte så illa ut över krönet vid Nyhemskurvan (det du kallar svackan)?Fredrik Henriksson wrote:Filmtajm!
Chikanen tar jag ganska annorlunda men med skillnad på 1,5+ sek så kan du väl strunta i det
Du går bredare innan och "högre upp" i chickanen för att få det följsamt ur vill jag minnas. Jag tänker slalom och inbillar mig att det kan gå riktigt fort om jag kan skära snävt rätt igenom portarna utan att ta ut svängarna för mkt, men jag är för dålig i den kurvan än för att få det att funka (sorry Henrik ). Har bilen stabil in nu men lyckas inte behålla den stabil ut ur chickanen mer än vid några tillfällen (men bara känslan av att det gått några ggr gör att jag tänker fortsätta nöta "rakt"
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Med Pboxen är det väl bara att göra en sektor av partiet och analysera tid och utgångshastighet för att hitta snabbast spår (för just dig, din bil, där och då).Fredrik Henriksson wrote:Njäa, allt är ju relativt, fick till ett par bra träffar med flyt hela vägen till start och mål efter Nyhem, men det är inte lätt att få till den hundra. Nyhem och chikanen ska jag testa mängder av alternativ framöver och sedan jämföra tider/spårval i performanceboxen gentemot filmerna. Finns massor att tjäna där om man hittar rätt.
Jag börjar misstänka att jag måste säjfa med extrem höjd både här och där pga lite väl understyrt chassi (tror jag iaf), hoppas att jag får anledning att börja träna lite (men väldigt lite) mer överstyrt på Anderstorp. Ställbara krängare och justerbara dämpare kanske inte är överkurs i alla fall
Mitt spår över Nyhem/krön gör ju att det är mycket grepp kvar i vänster-högern efter, med lite rakare spår över krönet (inte lika långt till höger) så blir det ju mer fart och när det inte släpper lite så går det ju inte så fort det kan.
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Rätt, men linjer är endimensionellt, blir lättare att ta fasta på hur man gjorde om man har lite film...Niklas Falk wrote:Med Pboxen är det väl bara att göra en sektor av partiet och analysera tid och utgångshastighet för att hitta snabbast spår (för just dig, din bil, där och då).
Näj nääj! Hitta nu inte på en massa dumheter som får dig att gå snabbare sista cuprejset! Säjf är bra, ta mer höjd tycker jag!Niklas Falk wrote: Jag börjar misstänka att jag måste säjfa med extrem höjd både här och där pga lite väl understyrt chassi (tror jag iaf), hoppas att jag får anledning att börja träna lite (men väldigt lite) mer överstyrt på Anderstorp. Ställbara krängare och justerbara dämpare kanske inte är överkurs i alla fall
Inte för att jag är någon expert, hårt och lågt är ju mer rätt än fel på en racebil men så hårda dämpare gör det ju klurigt att justera bilen om man vill mjuka upp när man redan kör sugrör till krängare, den är ju jättestum trots att du "mjukade upp" dämparna ...
Mig släpper det lite för mkt för, nåt mellanting i körstil och det kan gå riktigt fort!Niklas Falk wrote: Mitt spår över Nyhem/krön gör ju att det är mycket grepp kvar i vänster-högern efter, med lite rakare spår över krönet (inte lika långt till höger) så blir det ju mer fart och när det inte släpper lite så går det ju inte så fort det kan.
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Såhär ser mitt snabbaste spår för dagen ut i den sektionen. Tyvärr stämmer inte kartan till 100% (jag kör inte i gruset) men man får en uppfattning om spårvalet. Inget direkt utstickande på något vis...
Håll långt till vänster, sen apex och tar höjd ser ut att vara snabbast för mig.
Håll långt till vänster, sen apex och tar höjd ser ut att vara snabbast för mig.
- Attachments
-
- chikane.jpg (26.27 KiB) Viewed 2504 times
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Den här tycker jag är intressant. Snabbaste vägen genom näst sista kurvan (som jag sällan får till) och ut på rakan har jag kört genom att ligga långt ut och inte tangera apex. Hålla farten uppe och svänga "lite" helt enkelt. Allt enligt Fredriks bok.
- Attachments
-
- sista.jpg (28.03 KiB) Viewed 2490 times
- Dennis Kullman
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 840
- Joined: Fri 29 Feb 2008, 12:26
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Va f-n
Hur kunde jag missa att det var kvällsträning?
Jag var i de trakterna och körde MTB idag, men det blir man ju inte mycket snabbare på motorbanan av...
Hur kunde jag missa att det var kvällsträning?
Jag var i de trakterna och körde MTB idag, men det blir man ju inte mycket snabbare på motorbanan av...
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Kul med varvspår på flygfoto! (Photoshop?)
Splittat och analyserat vilka spår som gått snabbast i vilka kurvor och det bjuder på en del överaskningar om man ser till hur de flesta kör. Men den infon kommer upp i höst. Cupfinalen går ju på Falkenberg så ingen konkurensfördelar läcker ut här inte!!
Blir ju ingen sanning på nåt vis. Spåret kan vara fel i en kurva men det går fort ändå för man fått med sig rätt fart/spårval i partiet innan osv... men men, det är lite kul att analysera ändå!:)
Synd att du missade kvällsträningen Dennis! Nästa onsdag är det absolut inget träningstillfälle inför cupfinalen!
Splittat och analyserat vilka spår som gått snabbast i vilka kurvor och det bjuder på en del överaskningar om man ser till hur de flesta kör. Men den infon kommer upp i höst. Cupfinalen går ju på Falkenberg så ingen konkurensfördelar läcker ut här inte!!
Blir ju ingen sanning på nåt vis. Spåret kan vara fel i en kurva men det går fort ändå för man fått med sig rätt fart/spårval i partiet innan osv... men men, det är lite kul att analysera ändå!:)
Synd att du missade kvällsträningen Dennis! Nästa onsdag är det absolut inget träningstillfälle inför cupfinalen!
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Ett gäng bilder finns här: http://www.mx5racingclub.se/galleri/thu ... p?album=28
Fler kommer ikväll..
Fler kommer ikväll..
Jonas Christensen (fd #74, fd #49)
07noll9-40nio5nio6
NA NA NA NB NBFL NB NA NA NB
07noll9-40nio5nio6
NA NA NA NB NBFL NB NA NA NB
- Dennis Kullman
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 840
- Joined: Fri 29 Feb 2008, 12:26
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
NähäFredrik Henriksson wrote: Synd att du missade kvällsträningen Dennis! Nästa onsdag är det absolut inget träningstillfälle inför cupfinalen!
Ska du dit då med?
Kanske är läge att slita ut det sista på min andra omgång däck - även om de kanske inte ger representativa tider...
- Dennis Kullman
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 840
- Joined: Fri 29 Feb 2008, 12:26
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Äh, kom igen. Det som gäller för din bil behöver ju ändå inte gälla för våra. Fram med det bara.Fredrik Henriksson wrote:Kul med varvspår på flygfoto! (Photoshop?)
Splittat och analyserat vilka spår som gått snabbast i vilka kurvor och det bjuder på en del överaskningar om man ser till hur de flesta kör. Men den infon kommer upp i höst. Cupfinalen går ju på Falkenberg så ingen konkurensfördelar läcker ut här inte!!
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Photoshop...Fredrik Henriksson wrote:Kul med varvspår på flygfoto! (Photoshop?)
Race Technology DL1
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Fan vilken grym fotograf du är JOnas!! Älskar särskilt bild 5 och 39!!!JOnas wrote:Ett gäng bilder finns här: http://www.mx5racingclub.se/galleri/thu ... p?album=28
Fler kommer ikväll..
Edit: Men fan vilken knepig min fotomodellen gör i monsterbilden!
Apropå spårval i chickanen. Intressant att se våra positioner i kurvan och hur mkt bilarna får jobba...
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Absolut! Om det inte regnar iaf...Dennis Kullman wrote: Ska du dit då med?
Hur långt ifrån banan bor du? Ifall jag tar lastbilen...
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
Lägg av...! Det blir inte bättre med så få mplx & gamla grunkor ju....Fan vilken grym fotograf du är
5 & 39 ??? Ge mig filnamnet på dom så kan jag jag ge dig lite större & förhoppningsvis liite bättre
Har flera fästen till nästa gång så vi kör 3 vinklar i bilen.
Last edited by JOnas on Fri 07 Aug 2009, 20:09, edited 1 time in total.
Jonas Christensen (fd #74, fd #49)
07noll9-40nio5nio6
NA NA NA NB NBFL NB NA NA NB
07noll9-40nio5nio6
NA NA NA NB NBFL NB NA NA NB
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Kvällsträning Falkenberg 5/8 -09
mplx och sånt struntar jag i, menar ju att vinklar och vyer är shysta...JOnas wrote:Lägg av...! Det blir inte bättre med så få mplx & gamla grunkor ju....Fan vilken grym fotograf du är
5 & 39...
- Attachments
-
- IMG_3760.jpg (366.71 KiB) Viewed 2341 times
-
- IMG_3672.jpg (232.05 KiB) Viewed 2342 times
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5