Börja bli lite väl seriöst Ställas in för Knutan - vad gör ni då ?Ska kolla om vi kan hörnväga bilen när vi ändå ställer in min för Knutstorp.
STCC simulator mot Knutan ?
Börja bli lite väl seriöst Ställas in för Knutan - vad gör ni då ?Ska kolla om vi kan hörnväga bilen när vi ändå ställer in min för Knutstorp.
Uj, kan nog tolkas lite tokigt...Josen wrote:Börja bli lite väl seriöst Ställas in för Knutan - vad gör ni då ?Ska kolla om vi kan hörnväga bilen när vi ändå ställer in min för Knutstorp.
STCC simulator mot Knutan ?
CHECK!Josen wrote:STCC simulator mot Knutan ?
Helt rätt, för hade jag legat bakom er hade jag ju suttit på första parkett!gokarting.nu wrote:Insåg efter Kinnekulle att min tävlingsinstinkt är begränsad i jämförelse med toppduons...
Du är bara ledsen för att du inte hann fram i tid!! HA HA!
Tråkigt men kanon att du kommer ner Hjälp med lufttryck-fix under träningar är guld värtDet är bara att inse: Jag kommer inte till start i år. Men jag kommer inte att kunna hålla mig ifrån Knutan ändå utan planerar att haka på ner under hela helgen. Behöver ni hjälp med något mellan rejsen så är det bara att hojta.
Va trist Henrik!:( Du har ju filat en del under vintern, hade ju varit kul om du varit med och försökt försvara din fjolårsseger! Hade sett fram emot att försöka ge dig en match, om jag hade kunnat?Cyberoid wrote:Det är bara att inse: Jag kommer inte till start i år. Men jag kommer inte att kunna hålla mig ifrån Knutan ändå utan planerar att haka på ner under hela helgen. Behöver ni hjälp med något mellan rejsen så är det bara att hojta.
Jag betalar ditt deltagande på SSM iår.Cyberoid wrote:Man ska väl sluta på topp eller? 100% vinst i SPVM är det nog ingen som slår. Men det är bara att inse att slantarna inte finns tillgängliga just nu. Men jag är tillbaka till nästa år naturligtvis.
Den kan du ju inte missa - Jag kör utom tävlan ( OK enligt arrangöraren) och bara för skoj i år Vagnsboken är ju inte oöverstigligJag betalar ditt deltagande på SSM iår.
Mystisk ? Känner jag mig inte som direktÄntligen en chans att se den mystiske Josen från insidan.
MEST ÄCKLIG TYCKER JAG!!!!!Josen wrote:Mystisk ? Känner jag mig inte som direktÄntligen en chans att se den mystiske Josen från insidan.
1000-tack för erbjudandet men jag är nog tvungen att tacka nej tyvärr. Det går bara inte tacka ja av en massa olika skäl.gokarting.nu wrote:Jag betalar ditt deltagande på SSM iår.Cyberoid wrote:Man ska väl sluta på topp eller? 100% vinst i SPVM är det nog ingen som slår. Men det är bara att inse att slantarna inte finns tillgängliga just nu. Men jag är tillbaka till nästa år naturligtvis.
Du betalar mitt deltagande 2010 (blir det dyrare lägger jag emellan, åt ditt håll).
Is it a deal?
Ja Ja, vad är en bal på slottet...Cyberoid wrote: 1000-tack för erbjudandet men jag är nog tvungen att tacka nej tyvärr. Det går bara inte tacka ja av en massa olika skäl.
Men jag kommer som sagt ner och hjälper till under helgen.
Tro till och med att det är 16 om Renault Alpine A310 1982 skall vara i C. Är det största delklassen som får eget heat vid delning? eller har A förtur?Josen wrote:15 bilar i C nu Eget heat eller kladd med B-bilarna ?
Jag räknar med att komma ner med det andra klubbtältet så vi får ett lika trevligt "basläger" som på kullen.Josen wrote: Tråkigt men kanon att du kommer ner Hjälp med lufttryck-fix under träningar är guld värt
Jag har också ett MX-5 cup tält som skall med så kan du ta det vore det godis.
Alternativet A tillsammans med Modsport har också diskuterats (i så fall B+C).Josen wrote:15 bilar i C nu Eget heat eller kladd med B-bilarna ?