Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Hahaha grymt roliga textinlägg! LMAO!!
Fräckt med "suddad omgivning och snabbspol under "transportsträckor". Jävligt spännande, e ju jäkligt kul att kolla när det är lite kontakt och när ocensurerade "sanningar" kommer fram som livereferat!
Bra kontroll på bilen och du styrde upp obalansen efter knuffen bra! Enda större missen(förutom att ni var för hetsiga ) var väl att du gick över gränsen för vad däcken klarade i samband med Niklas avåkning. But shit happens in racing...
Hmm ser två alternativ inför nästa race om jag vill slippa plasta hela sommaren, ligga bakom (vilket är troligast) eller ta PP and never look back!
Edit: Måste kolla på filmen en gång till nu!
Fräckt med "suddad omgivning och snabbspol under "transportsträckor". Jävligt spännande, e ju jäkligt kul att kolla när det är lite kontakt och när ocensurerade "sanningar" kommer fram som livereferat!
Bra kontroll på bilen och du styrde upp obalansen efter knuffen bra! Enda större missen(förutom att ni var för hetsiga ) var väl att du gick över gränsen för vad däcken klarade i samband med Niklas avåkning. But shit happens in racing...
Hmm ser två alternativ inför nästa race om jag vill slippa plasta hela sommaren, ligga bakom (vilket är troligast) eller ta PP and never look back!
Edit: Måste kolla på filmen en gång till nu!
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- Leif Jönsson
- Posts: 89
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 13:47
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Tack för härlig film ! Rejäl smäll det lät som över Molin Tur att både du och Niklas kom 'hela' ur det. Skumt att Elisen är så långsam på baksidan - var ju Elisens 'fel' att det smällde
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Kul film Andreas. Trodde inte att man skulle kunna få fram så mycket vettigt från den uppochner-vända filmen som vi lyckdes fånga. Placeringen av kameran var ju allt annat än optimal. Kommentarer och spontana utrop gör det hela mycket underhållande!
(Vilket redigeringsprogram har ni använt? Man får ju motivation till att lägga lite mer tid vid redigeringen när man ser detta.)
(Vilket redigeringsprogram har ni använt? Man får ju motivation till att lägga lite mer tid vid redigeringen när man ser detta.)
- Dennis Kullman
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 840
- Joined: Fri 29 Feb 2008, 12:26
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Kul film, Andreas!
Synd att du inte hade en kamera riktad bakåt också.
Synd att du inte hade en kamera riktad bakåt också.
- Mattias Stahre
- Posts: 186
- Joined: Mon 03 Mar 2008, 16:45
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Så nu har jag redigerat klart filmerna jag fick från Per till en kort "actiontrailer".
Laddar upp på Tuben just nu men snart så
Laddar upp på Tuben just nu men snart så
---------------------
Mimer Softradio Långloppsteam 2009
2:a MX5 Sprint Cup 2009
52,61 i A-sprinten med standard miata och GATDÄCK
50,70? i A-sprinten med samma miata som ovan och R-däck
1,05.6 runt Kinnekulle med samma miata
5:a VGP 2007
1:a ExpressenCup 2007
RBC, vinnare för bra prestation
Mimer Softradio Långloppsteam 2009
2:a MX5 Sprint Cup 2009
52,61 i A-sprinten med standard miata och GATDÄCK
50,70? i A-sprinten med samma miata som ovan och R-däck
1,05.6 runt Kinnekulle med samma miata
5:a VGP 2007
1:a ExpressenCup 2007
RBC, vinnare för bra prestation
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Can´t wait!!Mattias Stahre wrote:Så nu har jag redigerat klart filmerna jag fick från Per till en kort "actiontrailer".
Laddar upp på Tuben just nu men snart så
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
http://www.youtube.com/watch?v=mmIg8KpVT9M
Observera avsaknaden av gräskörning över Mohlins i Race1 . Det är inte lätt att få ihop kamerabilderna med det egna minnet, jag mindes förstakontakten i Race2 som flera varv efter starten, men att ta yttern i Kvarn efter starten brukar bara ett bra sätt att ta placeringar, (det blir lätt kö på innern) så det var inte konstigt att jag valde det spåret då.
Som repons till Anders kommentar om lite för hög fart på rakan; det blir så när man inte understyr som en gris ut på rakan . Det var ju ingen risk att man valde att sikta på innern om dig där när du skuttade en bilbredd åt höger när framdäcken till slut greppade för dig.
Observera avsaknaden av gräskörning över Mohlins i Race1 . Det är inte lätt att få ihop kamerabilderna med det egna minnet, jag mindes förstakontakten i Race2 som flera varv efter starten, men att ta yttern i Kvarn efter starten brukar bara ett bra sätt att ta placeringar, (det blir lätt kö på innern) så det var inte konstigt att jag valde det spåret då.
Som repons till Anders kommentar om lite för hög fart på rakan; det blir så när man inte understyr som en gris ut på rakan . Det var ju ingen risk att man valde att sikta på innern om dig där när du skuttade en bilbredd åt höger när framdäcken till slut greppade för dig.
- Mattias Stahre
- Posts: 186
- Joined: Mon 03 Mar 2008, 16:45
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
---------------------
Mimer Softradio Långloppsteam 2009
2:a MX5 Sprint Cup 2009
52,61 i A-sprinten med standard miata och GATDÄCK
50,70? i A-sprinten med samma miata som ovan och R-däck
1,05.6 runt Kinnekulle med samma miata
5:a VGP 2007
1:a ExpressenCup 2007
RBC, vinnare för bra prestation
Mimer Softradio Långloppsteam 2009
2:a MX5 Sprint Cup 2009
52,61 i A-sprinten med standard miata och GATDÄCK
50,70? i A-sprinten med samma miata som ovan och R-däck
1,05.6 runt Kinnekulle med samma miata
5:a VGP 2007
1:a ExpressenCup 2007
RBC, vinnare för bra prestation
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Vilka produktioner ni skapar!Mattias Stahre wrote:Så nu har jag redigerat klart filmerna jag fick från Per till en kort "actiontrailer".
Laddar upp på Tuben just nu men snart så
Kamikaze-Per lever upp till namnet. Favoriten är definitivt när han dyker efter Andreas på insidan om Boxstern över TV-krönet. Snygg kört!
- Mattias Stahre
- Posts: 186
- Joined: Mon 03 Mar 2008, 16:45
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Han är grymm på att bromsa, lärde sig det på Knutan förra åretCyberoid wrote:Vilka produktioner ni skapar!Mattias Stahre wrote:Så nu har jag redigerat klart filmerna jag fick från Per till en kort "actiontrailer".
Laddar upp på Tuben just nu men snart så
Kamikaze-Per lever upp till namnet. Favoriten är definitivt när han dyker efter Andreas på insidan om Boxstern över TV-krönet. Snygg kört!
(Niklas var snabbare än mig på att lägga upp filmen på forumet :S )
---------------------
Mimer Softradio Långloppsteam 2009
2:a MX5 Sprint Cup 2009
52,61 i A-sprinten med standard miata och GATDÄCK
50,70? i A-sprinten med samma miata som ovan och R-däck
1,05.6 runt Kinnekulle med samma miata
5:a VGP 2007
1:a ExpressenCup 2007
RBC, vinnare för bra prestation
Mimer Softradio Långloppsteam 2009
2:a MX5 Sprint Cup 2009
52,61 i A-sprinten med standard miata och GATDÄCK
50,70? i A-sprinten med samma miata som ovan och R-däck
1,05.6 runt Kinnekulle med samma miata
5:a VGP 2007
1:a ExpressenCup 2007
RBC, vinnare för bra prestation
- Dennis Kullman
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 840
- Joined: Fri 29 Feb 2008, 12:26
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Snygg film ...trots att det inte syns att jag passerar i race 2...
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Dennis Kullman wrote:Snygg film ...trots att det inte syns att jag passerar i race 2...
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- Per Hammarsjö
- Posts: 1561
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
- Location: Huddinge
- Contact:
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Snyggt Mattias!
Jag ska lägga upp hela filmerna också. Lite ont om tid bara...
Jag ska lägga upp hela filmerna också. Lite ont om tid bara...
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Skulle bli jättetacksam! Är alltid roligt att kolla på andra men just nu är jag jättenyfiken att se hur min bil reagerar sett utifrån.Per Hammarsjö wrote:Snyggt Mattias!
Jag ska lägga upp hela filmerna också. Lite ont om tid bara...
Kul att vi har så många duktiga editerare i klubben, borde sprida de filmerna på andra forum mm, kanonreklam ju!
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- gokarting.nu
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 1248
- Joined: Wed 06 Aug 2008, 19:36
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Niklas Falk wrote:http://www.youtube.com/watch?v=mmIg8KpVT9M
Observera avsaknaden av gräskörning över Mohlins i Race1 . Det är inte lätt att få ihop kamerabilderna med det egna minnet, jag mindes förstakontakten i Race2 som flera varv efter starten, men att ta yttern i Kvarn efter starten brukar bara ett bra sätt att ta placeringar, (det blir lätt kö på innern) så det var inte konstigt att jag valde det spåret då.
Som repons till Anders kommentar om lite för hög fart på rakan; det blir så när man inte understyr som en gris ut på rakan . Det var ju ingen risk att man valde att sikta på innern om dig där när du skuttade en bilbredd åt höger när framdäcken till slut greppade för dig.
Niklas, du har helt rätt, kameran ljuger aldrig.
Det fanns tydligen mer bana än jag trodde.
my bad igen...sorry
Last edited by gokarting.nu on Tue 09 Jun 2009, 11:01, edited 1 time in total.
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
- gokarting.nu
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 1248
- Joined: Wed 06 Aug 2008, 19:36
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Fredrik du behöver inte vara orolig, jag är inte sämre än att jag lär av mina brister.Fredrik Henriksson wrote:Hahaha grymt roliga textinlägg! LMAO!!
Fräckt med "suddad omgivning och snabbspol under "transportsträckor". Jävligt spännande, e ju jäkligt kul att kolla när det är lite kontakt och när ocensurerade "sanningar" kommer fram som livereferat!
Bra kontroll på bilen och du styrde upp obalansen efter knuffen bra! Enda större missen(förutom att ni var för hetsiga ) var väl att du gick över gränsen för vad däcken klarade i samband med Niklas avåkning. But shit happens in racing...
Hmm ser två alternativ inför nästa race om jag vill slippa plasta hela sommaren, ligga bakom (vilket är troligast) eller ta PP and never look back!
Edit: Måste kolla på filmen en gång till nu!
Dessutom kommer jag inte ha en chans emot dig, du är ju inte bara snygg, utan snabb med!
Du körde ett heat och presterade dom tiderna! Huja!!
Kul att du uppskattade filmen, gjort med något sony program, återkommer om detta.
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
- gokarting.nu
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 1248
- Joined: Wed 06 Aug 2008, 19:36
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Då skulle du gett bort dina bästa trix ju!Dennis Kullman wrote:Kul film, Andreas!
Synd att du inte hade en kamera riktad bakåt också.
Ett varv till och du hade vunnit race 2.
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
- gokarting.nu
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 1248
- Joined: Wed 06 Aug 2008, 19:36
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Cyberoid wrote:Vilka produktioner ni skapar!Mattias Stahre wrote:Så nu har jag redigerat klart filmerna jag fick från Per till en kort "actiontrailer".
Laddar upp på Tuben just nu men snart så
Kamikaze-Per lever upp till namnet. Favoriten är definitivt när han dyker efter Andreas på insidan om Boxstern över TV-krönet. Snygg kört!
Om det blir något nu på Karlskoga för mig, kan jag få låna din kamera då....?
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Utväxlingen spelar lite roll också, det är oftare jag ligger i rätt intervall (iaf där). Fredriks Elise går det att hänga på upp till 120 ungefär, sen märks luftmotståndet. Sen har ju Fredrik inte kört mot så många miator än, vi får se på SSM (han var inte med där förra året). Dessutom har han medelbredd på 215mm på 200kg lättare bil, kurvhastigheterna ska vara högre då (bara några kilo över klassgränsen, precis som det ska vara).gokarting.nu wrote:Killen i Elisen sa: -Niklas miata är den enda Miatan jag inte lätt drar ifrån på rakorna.
Betyder att hans utgångar är bara ..lite..bättre än dina, och MYCKET bättre än alla andra Miator´s.
Jag är en stor motståndare till jantelagen, därför är följande ren fakta:
Niklas, dina utgångar är bättre än mina, du har snabbare varvtider, är en bättre förare och därmed snabbare.
Just ut på Kinnekulles raka har jag av nån anledning aldrig haft nåt problem att få till utgången, inte ens med den röde i början. På Knutan däremot så är jag öppet villebråd även för långsamma miator som Henrik och Josen eftersom jag missar Bäcken 90% av gångerna. Det räcker att ligga bakom i två varv för att jag skall ha missat nån av gångerna.
Det ska bli skoj på SSM, hoppas att det kommer att regna mindre än under Velodromloppet.
- gokarting.nu
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 1248
- Joined: Wed 06 Aug 2008, 19:36
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Niklas jag har ändrat mitt inlägg, såg efteråt att det kunde tolkas bittert.
Vi är ju en liten grupp racers, håller vi inte en trevlig attityd mot varandra kan det avskräcka andra tror jag.
Nu laddar vi inför nästa möte
Puss o Kram Andreas.
Vi är ju en liten grupp racers, håller vi inte en trevlig attityd mot varandra kan det avskräcka andra tror jag.
Nu laddar vi inför nästa möte
Puss o Kram Andreas.
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Absolut!gokarting.nu wrote:
Om det blir något nu på Karlskoga för mig, kan jag få låna din kamera då....?
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Nu laddar vi inför nästa möte
Följer med spänning denna såpan
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
- Dennis Kullman
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 840
- Joined: Fri 29 Feb 2008, 12:26
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Haha.gokarting.nu wrote:Då skulle du gett bort dina bästa trix ju!Dennis Kullman wrote:Kul film, Andreas!
Synd att du inte hade en kamera riktad bakåt också.
Ett varv till och du hade vunnit race 2.
Undrar hur många som sagt det? "Hade jag bara fått ett varv till så hade jag vunnit - säkert!"
Man ska komma förbi också...
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: Under och eftersnack Kinnekulle 2009-05-24
Väntar ju som ett barn på lördagsgodiset!Vore kanon om du vill lägga upp rejs 2!Per Hammarsjö wrote:Snyggt Mattias!
Jag ska lägga upp hela filmerna också. Lite ont om tid bara...
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5