Pga kravet i Roadsport C på 75 mm markfrigång har jag fått montera bort mitt undre förstyvningsstag från I.L. Motorsport. Det säljs t.ex av mx5parts.com för ca 30 pund (+frakt):
http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... cts_id/361
Monteringen är busenkel: bara att lyfta upp bilen fram och skruva i 2 bultar i befintliga hål under motorn så får du ett lite styvare chassie.
Säljes i befintligt skick (lite småblästrat efter körning på grusväg till sommarstugan) för 150 kr om det hämtas i Västerås eller överlämnas på någon av våra träffar (jag kan t.ex ta med det till Malmby den 17 maj).
Om det ska skickas tillkommer fraktkostnad.
Är du intresserad hör av dig med pm eller ring på: 076-2293854.
/Andreas K
Säljes: Förstyvningsstag fram - SÅLT
- Andreas E
- Medlem MX-5 Racing Club
Säljes: Förstyvningsstag fram - SÅLT
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
- Andreas E
- Medlem MX-5 Racing Club
Re: Säljes: Förstyvningsstag fram - SÅLT
Sålt efter 2 timmar till en som leder MX-5 Sprint Cup. Satte jag för lågt pris tro
/Andreas K
/Andreas K
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.