15" Fondmetal fälgar till Miata med fälgbana och 15st ekrar köpes i fint skick.
0702-560 760
Köpes:15" Fondmetal fälgar
Köpes:15" Fondmetal fälgar
- Attachments
-
- 3730_2010-05-12-79dd_1.jpg (12.83 KiB) Viewed 969 times
Nille, Medlem 11 (Magnus Nilsson)
Miata NC 2013 2.0 Sport PRHT
Re: Köpes:15" Fondmetal fälgar
Inte de du söker men om intresset finns då jag köpt nya
Chriss Rice
Göteborg
Göteborg
Nej tack, jag är bara intresserad av just den modellen jag söker.chriss wrote:Inte de du söker men om intresset finns då jag köpt nya
Nille, Medlem 11 (Magnus Nilsson)
- CG Leijonhufvud
ja du Nille, kommer nog inte vara lätt.
Miata specifikt: Såldes bra några år i början av 90-talet då de ingick i Mazdas tillbehörskatalog för Miatan. När Olle Olsson slutade med argenturen, vet jag att de sista uppsättningarna gick för spottstyver.
Om jag minns rätt var dessa fälgar en av de få som hade "rätt" mått för en Miata. Hur många som såldes via däcksfirmor lite oklart, det enda jag kommer ihåg var att Fondmetall var kända för att vara dyra.
Självklart har jag 4 st. fälgar i nyskick. Om de är till salu, nja bilen har liksom vant sig vid fälgarna efter alla år och skulle bli lite vilsen utan dem.
Miata specifikt: Såldes bra några år i början av 90-talet då de ingick i Mazdas tillbehörskatalog för Miatan. När Olle Olsson slutade med argenturen, vet jag att de sista uppsättningarna gick för spottstyver.
Om jag minns rätt var dessa fälgar en av de få som hade "rätt" mått för en Miata. Hur många som såldes via däcksfirmor lite oklart, det enda jag kommer ihåg var att Fondmetall var kända för att vara dyra.
Självklart har jag 4 st. fälgar i nyskick. Om de är till salu, nja bilen har liksom vant sig vid fälgarna efter alla år och skulle bli lite vilsen utan dem.
CG Leijonhufvud