Frågade och fick det korta och något kryptiska svaret "Except wheels".
Så jag tolkar det som att vill man vara säker på att få halva priset på frakten så bör ordern inte innehålla några fälgar.
EDIT: Med ordinarie frakt är det billigare att handla 6UL-fälgar från England: http://www.motmotorsport.co.uk
SAMKÖP FLYINMIATA
Re: SAMKÖP FLYINMIATA

Porsche Cayman S "3400 RT" -09 Rennen Touring Edition
Tidigare: Mazda MX-5 1,8 -99 Autocross Edition
Grocery getter: Subaru Legacy 2,5i Station -09 Rally/Utility/Touring Edition
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
Jag sparade iaf $78.75 på frakten med erbjudandet... 

Amenvaf... Nu har de tagit bort bromsskivor från internationella ordrar 
Jag var ju sugen på okadaptrar och då hade det blivit billigare att handla även Corradoskivorna därifrån. Jag skulle uppenbarligen kommit loss tidigare med min beställning.
Corradoskivorna finns dock på eurocarparts.com för £38,72/st + £17,95 frakt (märke Pagid). I Sverige hittar jag bara Brembo för c:a 900 kr/st

Jag var ju sugen på okadaptrar och då hade det blivit billigare att handla även Corradoskivorna därifrån. Jag skulle uppenbarligen kommit loss tidigare med min beställning.
Corradoskivorna finns dock på eurocarparts.com för £38,72/st + £17,95 frakt (märke Pagid). I Sverige hittar jag bara Brembo för c:a 900 kr/st

- Niklas Falk
De finns ganska billigt på Ebay.de också, då får du Corradobelägg på köpet (vad man nu ska ha dem till).Victor wrote:Corradoskivorna finns dock på eurocarparts.com för £38,72/st + £17,95 frakt (märke Pagid). I Sverige hittar jag bara Brembo för c:a 900 kr/st
När dras halva fraktkostnaden bort? Det står "50% off shipping amount (except wheels) will be refunded when order is processed" men nu har jag fått mail om att min order skickats och Eurocardet har belastats med hela summan.
Fraktmetoden blev "USPS Priority Mail International Regular/Medium Flat-Rate Box" för $ 47,45, detta är väl ordinarie pris för deras "standardlåda"?
Fraktmetoden blev "USPS Priority Mail International Regular/Medium Flat-Rate Box" för $ 47,45, detta är väl ordinarie pris för deras "standardlåda"?

- Niklas Falk
För mig så förbokades hela summan hos Paypal, men när jag sen gick in och kollade på PayPalkontot så hade halva frakten lagts tillbaka (och mitt Visa belastades bara med det som behövdes), så kanske blir det detsamma för dig (dvs att du får en kreditering på halva frakten, men sån brukar synas först efter några dagar).Victor wrote:När dras halva fraktkostnaden bort? Det står "50% off shipping amount (except wheels) will be refunded when order is processed" men nu har jag fått mail om att min order skickats och Eurocardet har belastats med hela summan.