Kul att Porsche-cup kommer och kör också, skall blie kul att se alla snabba ( nåja

Brukar komma ut på hemsidan några dagar efter man fått det på postwaern wrote:Är det bara dom som har kört SSM innan som får inbjudan via post eller kan resterande serieanmälda vänta sig ett brev med?
Lite fukt på banan sparar däck (kan behövas nu)...Josen wrote:Vi håller tummarna för bra väder nu, blir sååååå mycket bättre om man slipper häll-regn. Tyvärr brukar det ju alltid regna mitt i svenska sommaren
Får inte regna bara!Niklas Falk wrote:Lite fukt på banan sparar däck (kan behövas nu)...Josen wrote:Vi håller tummarna för bra väder nu, blir sååååå mycket bättre om man slipper häll-regn. Tyvärr brukar det ju alltid regna mitt i svenska sommaren
Men visst hade det varit trevligt med varvrekordsförhållanden (14 grader och solvärmd ren asfalt med lagom med gummi, men ingen olja/saneringsmedel).
http://www.sportvagnsmeeting.se/Är det bara dom som har kört SSM innan som får inbjudan via post eller kan resterande serieanmälda vänta sig ett brev med?
Hinner du skruva färdigt till ordinarie förarsammanträde den här gången?Fredrik Henriksson wrote:Anmäld!
Menar du inte med sliten eller mindre sliten motor?Per Hammarsjö wrote:Nu även guldbilen. Med eller utan ny motor!
Japp brukar gå utmärkt - själv lyxar jag och bjuder familjen på BB över helgenHur är det med tältning på Knutstorp? Jag tänkte faktiskt ta med mig familjen på en tält upplevelse![]()
![]()
Finns det någon plats för tältning på området?
Josen wrote:Japp brukar gå utmärkt - själv lyxar jag och bjuder familjen på BB över helgenHur är det med tältning på Knutstorp? Jag tänkte faktiskt ta med mig familjen på en tält upplevelse![]()
![]()
Fick du till detgokarting.nu wrote:Josen wrote:Japp brukar gå utmärkt - själv lyxar jag och bjuder familjen på BB över helgenHur är det med tältning på Knutstorp? Jag tänkte faktiskt ta med mig familjen på en tält upplevelse![]()
![]()
Va FAAN!
Har du så många barn så ni får t.o.m BO på BB!!
Josen....din
KulMagnus Claesson wrote:Då har jag anmält mig till mitt första rejs! Kan ju tillägga att bilen inte har vagnbok än så detta blir som en morot...
Får väl se vart jag hamnar men jag planerar att starta sist! Saknar lite den tävlingsinstinkten som FH har och sen står mina hjul åt alla håll å kanter!Josen wrote:KulMagnus Claesson wrote:Då har jag anmält mig till mitt första rejs! Kan ju tillägga att bilen inte har vagnbok än så detta blir som en morot...![]()
Nu skulle vi behöva några C-bilar till, som det ser ut nu får vi åka med B-bilarna och det är ingen höjdare första varven/starteneller stök med hk-stinna B-bilar som rör till det i leden
Ähh nu ska du inte skruva ner debutförväntningarna alla har på dig!Magnus Claesson wrote:Får väl se vart jag hamnar men jag planerar att starta sist! Saknar lite den tävlingsinstinkten som FH har och sen står mina hjul åt alla håll å kanter!Josen wrote:KulMagnus Claesson wrote:Då har jag anmält mig till mitt första rejs! Kan ju tillägga att bilen inte har vagnbok än så detta blir som en morot...![]()
Nu skulle vi behöva några C-bilar till, som det ser ut nu får vi åka med B-bilarna och det är ingen höjdare första varven/starteneller stök med hk-stinna B-bilar som rör till det i leden