NU ÄR DET DAGS!
Låt oss fulla upp banlicensen på 29 miator startande i finaltävlingen.
http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/sho ... hp?nid=234

...blir det regn är du favoriten, bara så du vetwaern wrote:Redan anmäld![]()
![]()
![]()
gokarting.nu wrote:...blir det regn är du favoriten, bara så du vetwaern wrote:Redan anmäld![]()
![]()
![]()
Nu har ni ju tränat i regn två veckor i rad...waern wrote:... samt jag har sett Henrik i regn så blir det blött så är vi alla bye bye
Niklas Falk wrote:Nu har ni ju tränat i regn två veckor i rad...waern wrote:... samt jag har sett Henrik i regn så blir det blött så är vi alla bye bye
Tänk om det blir torrt?...
Blir det blött 15/9 också så kommer det garanterat bli torrt och fint på tävlingenwaern wrote:nej nej ingen sol och mycket blött blir det
...tycker det var mest Waern som tränadeNiklas Falk wrote:Nu har ni ju tränat i regn två veckor i rad...waern wrote:... samt jag har sett Henrik i regn så blir det blött så är vi alla bye bye
Tänk om det blir torrt?...
Och Henrik som försöker vila sig i form...Niklas Falk wrote:Nu har ni ju tränat i regn två veckor i rad...waern wrote:... samt jag har sett Henrik i regn så blir det blött så är vi alla bye bye
Det är jobbigt utan diffbroms hela den långa högern efter chikanen (kan inte vad kurvorna heter) men så fort man kommer över krönet så är det lugnt.TPR wrote:Tror det kan bli problem ut ur chikanen utan diffbroms, det är det ju redan i torrt, hela vägen bort till Nyhem.
Precis vad jag menade, Nyhemskurvan är den långa högern bakom kullen som avslutas med krönet.ephas wrote:Det är jobbigt utan diffbroms hela den långa högern efter chikanen (kan inte vad kurvorna heter) men så fort man kommer över krönet så är det lugnt.TPR wrote:Tror det kan bli problem ut ur chikanen utan diffbroms, det är det ju redan i torrt, hela vägen bort till Nyhem.
Intygas härmed av Robert
Anders Träff wrote:jag har anmält mig o betaltMen det känns som att man måste ner på fredagen o träna
det verkar som om dom flesta tränar en hel delJag bor lite för långt bort för att träna
karlskoga är närmast
![]()
Men jobbar man till 18,00 är det lite svårt
men vi ses i Falkenberg
Anders
Det är ju bara en mindre än jag och Pihl, så det borde ju vara ok, hehe.Dennis Kullman wrote:Jag tränar på två hjul - hjälper det tro?
Dennis Kullman wrote:Det ser ut som att jag måste stå över Falkenberg.![]()
Allt händer på en gång nu; det drabbar både tidsplanering och ekonomi...
Ja... jag ska försöka köra träningen på fredagen i alla fall...Torkel k wrote:Trist!!Dennis Kullman wrote:Det ser ut som att jag måste stå över Falkenberg.![]()
Allt händer på en gång nu; det drabbar både tidsplanering och ekonomi...
Sista anmälningsdag är 3 september 2010.
Anmälan är bindande men kan återkallas före anmälningstidens utgång. Vid för sen på- eller
avanmälan uttages administrationsavgift kr 500.-
Vi är ju bara 13! Vad är detta? Skärpa sig nu gossar!waern wrote:Sista dagen idag![]()
vi skulle ju bli fler än på ssm ju
![]()
Sista anmälningsdag är 3 september 2010.
Anmälan är bindande men kan återkallas före anmälningstidens utgång. Vid för sen på- eller
avanmälan uttages administrationsavgift kr 500.-