Min helg blev lite stukad av tekniska problem, men som helhet var SSM ändå en kul upplevelse.
Jag kunde tyvärr inte komma i närheten av de tider jag satte i våras (1.10,7 som bäst med flera andra höga 1.10 och många låga 1.11), mest p g a växlingsproblem antar jag...
I race 1 fick jag en superstart, men Ronny framför mig fick en sämre och sen vart man instängd. Å andra sidan ledde det till lite fajt med Torkel, vilket var kul (och nästan det enda fajtande jag fick uppleva).
Visst ja, sen var Per H snäll och gav mig en knuff så att jag skulle få upp farten...
I race 2 hamnade jag tyvärr, precis som förra året (och året innan?) ensam mellan två grupper av bilar; de sex första (förra året var det fem) kör ifrån mig; jag kör ifrån resten => jag får köra själv utan någon att fajtas med.
Nu tar jag ett uppehåll tills jag har tid och råd att vara med och slåss i toppen - eller tills mina ambitioner sänkts till en nivå som matchar insatsen.
Tack alla för en trevlig helg! Särskilt tack till Hans (som hjälpte mig att leta efter MTB-banan

), till Linda som lånade ut frukostbestick, och till Fredrik som fick mig att garva (som vanligt).