Saknar vägbeskrivning och annan information inför MX-5 Sprintcupen.

Det var lite strul med slutligt besked att det gick att hyra Gröndal då vi ville, men nu är det klart och informationen hittar du i kalendern.Miatamannen wrote:Det börjar dra ihop sig till Gröndal men det finns inte så mycket information än...![]()
Saknar vägbeskrivning och annan information inför MX-5 Sprintcupen.
Jag och Tobias åker redan på lördag och sover hos nån släkting till honom om jag inte missminner mig. Men samåkning hem lär det väl kuna bli.Peter Ennerfelt wrote:Hej!
Blir det samåkning från Stockholm månne?
Och danielj och Klara och Emma! Släktgård, det bor ingen där... förutom vi då, fast väldigt kort.xtimmyx wrote:Jag och Tobias åker redan på lördag och sover hos nån släkting till honom om jag inte missminner mig. Men samåkning hem lär det väl kuna bli.Peter Ennerfelt wrote:Hej!
Blir det samåkning från Stockholm månne?
...om man inte satt på en jävla tak på sin cab hahaAndreas K wrote:Ser ut att bli bra väder på söndag
Samma här. Var uppe på Malmby i maj förra året men jag märkte att 55 mil enkel resa blev för mycket. Det blir 40 mil till Kinnekulle men det kan det vara värt, var ju inte med där förra året (och nu är mitt chassikit på väg med DHLConny Lundell wrote:Hejsan!
Synd att det är så långt för min del till Gröndal annars hade jag garanterat varit på plats. Man fick blodad tand efter Eksjö träffen. Men det blir ju en träff till i Eksjö och jag får väl sikta in mig på denna. Kinnekulle den 12/8 är också inbokad skall bli kul.(hoppas att det blir torrare än förra året bara)
Conny
Skulle väl vara att vinna gat-däck-klassen i dagens deltävlingen i MX-5 Sprint Cup samt ta ut agressioner efter målgång på de stackars konernaMiatamannen wrote:Underbar dag !
Underbart arrangemang!
Underbar bana!
Kan man begära mer?
...
Håller med om att det var en riktigt rolig bana. 19 bilar (18 miator och Lennarts race-råtta) var det som körde under dagen.Fredrik Henriksson wrote:Kul bana. Jag och Henrik Pihl var där och körde för någon månad sedan. Chikanen innan rakan är lurig.Var ni många?
+1Miatamannen wrote:Underbar dag !
Underbart arrangemang!
Underbar bana!
Kan man begära mer?
![]()
Tack till Andreas K som (återigen) gör så att vi kan få tillfälle att köra både konbana och lite "racing".
Ser redan fram mot nästa körning på Gröndal och då ska jag nog kunna göra lite bättre ifrån mig och inte drifta så mycket.