Fick tips från Jan Sund som äger Swedish Active Driving i Västerås:
Nu på söndag (20/9) så anordnar Västerås Sportvagn club konbana på Hälla flygfält i Västerås. Det blir en A-sprint liknande bana. Det börjar 10:00 och kostar 200 kr. Korv och Hamburgare kommer att säljas på plats.
Anmälan skulle göras per telefon 021-124560 senast idag fredag (vet att jag är lite sen med detta inlägg men hade inte möjlighet att komma åt forumet när jag var i depå på Falkenberg-banan). Om ni är intresserade att vara med tror jag inte det är några problem att dyka upp strax innan 10 vid flygfältet eller så kan ni prova att ringa på lördagen.
Om ni inte varit där tidigare så hittar ni info om vart det ligger via vår kalender (evenemanget som var 5/9)
/Andreas K
Tips: konbana - Västerås flygfält 20/9
- Andreas E
- Medlem MX-5 Racing Club
Tips: konbana - Västerås flygfält 20/9
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Re: Tips: konbana - Västerås flygfält 20/9
Lite sent jag läser detta men jag funderade faktiskt idag när jag var ute och körde om man skulle ringa Janne och fråga om det är någon klubb som ska köra på Hässlö snart.
Annars kan man ju höra nästa år om man kan komma och köra med någon annan klubb.
Annars kan man ju höra nästa år om man kan komma och köra med någon annan klubb.
Nille, Medlem 11 (Magnus Nilsson)
Miata NC 2013 2.0 Sport PRHT
Miata NC 2013 2.0 Sport PRHT