Förresten - ni som kan: Hur påverkar det bilen om krängingshämmaren fram inte rör sig så lätt (då jag lossat den från end-linksen i båda ändar går det att vrida den upp och ner med handkraft men den går inte jättelätt utan jag får ta i en del)

Kan en lite trög krängingshämmare påverka understyrningen eller spelar det ingen roll med tanke på att det är ganska stora krafter på hjulupphängingen under race

Sedan har jag hunnit med att klippa till magnetskyltar för att visa klasstillhörigheten (såg bara konstigt ut att köra runt med ett C på dörren när jag inte har några andra dekaler på bilen så klistermärkena åkte av efter Kinnekulle): Slutligen har jag investerat i ett vindskydd som fästs med kardborreband i bågen (fungerar faktiskt riktigt bra) för transport till och från Knutstorp - under race ska det bort eftersom det skymmer bakåtsikten en del: Ska bli hur kul som helst på SSM nästa helg - hoppas på lite blöt asfalt så jag får träna upp att köra med ABS och så att ni som kör med Kumho får lite mindre fördel

/Andreas E