Jämför med de färdigbyggda DIYPNP och att det inte finns några motsvarande i liknade prisklass (möjligen Adaptronic då).Fredrik Henriksson wrote:Men det var en dyr mojäng för att vara relaterat till MS som är ett budgetalternativ...
Då gissar jag att du väntar ett tag till...Niklas Falk wrote:Jämför med de färdigbyggda DIYPNP och att det inte finns några motsvarande i liknade prisklass (möjligen Adaptronic då).Fredrik Henriksson wrote:Men det var en dyr mojäng för att vara relaterat till MS som är ett budgetalternativ...
Byggsatsen kommer senare.
Uppstart behöver ju inte ske förrän i april.Fredrik Henriksson wrote:Då gissar jag att du väntar ett tag till...
Gör det NiklasNiklas Falk wrote:Titta vad de kan hitta på, interface mellan MS2 och Dash2
http://www.msextra.com/forums/viewtopic ... 01&t=38189
Men som vanligt är det inte 100% med versioner osv, de har inte petat på 3.0.3än (eftersom den är i alpha).
Det hjälper ju inte i alla fall, det finns ju de latmaskar som köper jättefärdiga lösningar från Grekland iställetTorkel k wrote:Gör det NiklasBana väg för oss andra mindre electronisifisoniskt kompetenta!
Utveckla, fixa buggarna, var först! Så kan vi andra MS-användare kopiera det när du löst allt det svåra.
Näää, nu skojjar du väl ändå?!?!!Det hjälper ju inte i alla fall, det finns ju de latmaskar som köper jättefärdiga lösningar från Grekland istället
Ohhhhh!!!!!!!Niklas Falk wrote:FedEx var och lämnade ett paket idag, det saknades ju nåt i ena änden av veven...Listat som 5kg (Svänghjul+koppling) och jag betvivlar det inte.
Holy crap! Vad är det för grejer?Niklas Falk wrote:FedEx var och lämnade ett paket idag, det saknades ju nåt i ena änden av veven...Listat som 5kg (Svänghjul+koppling) och jag betvivlar det inte.
http://949racing.com/miata-twin-disc-clutch.aspxCyberoid wrote:Holy crap! Vad är det för grejer?
Lätt svänghjul + separata spjäll + trevlig kam + trevligt avgasljud sedan tidigare + torrgasning =Niklas Falk wrote:FedEx var och lämnade ett paket idag, det saknades ju nåt i ena änden av veven...Listat som 5kg (Svänghjul+koppling) och jag betvivlar det inte.
360 grader vid max lyft... det kallas även "blanks"bemeco wrote:??????
Det shoppar jag senare, det "behövs" ju inte förrän jag har motorn i och kan börja tuna (dvs nån gång i april). VVTuner får gärna komma som byggsats också (betala $50 för att nån annan ska löda, nää!).Fredrik Henriksson wrote:Har du fått ordning på MS+VVT?