Funkar!Niklas Falk wrote:Har du testat att köra via babelfish.altavista.com eller translate.google.com (översätt youtube.com till nåt annat språk bara)?Fredrik Henriksson wrote:NAAAAJ!!! Jag har inte Dintub på jobbet!!!!![]()
Det känns lite knepigt att tvingas köra via proxy för att lura jobbets "seriositetsfilter"
Kan inte säga om det är 8.5 men den har ett rejält stuk. Flera som har kommenterat det. Tittar på glipan mellan däck och skärmkant bak på din bil och det påminner om min bil.gokarting.nu wrote:Fattar inte Fredrik...
Är din bil också högre bak, typ som min -8.5cm än fram?
Bifogar bild på bakdämparn.
Ta fram en papperspåse och andas.....gokarting.nu wrote:NO NO No!!!!!
Dämparna är typ 8cm för höga bak.
Fjädrarna kan jag "skruva" ned, men då får jag ju mycket kortare fjädringsväg och vad händer när dämparen fjädrar ut?
Bumpstoppet är till för att förhindra att dämparen går i botten och det hoppas jag att det inte sker förrän vid extremt låg rideheight. Annars är det nåt som inte är designat som det borde.gokarting.nu wrote:Jag är nog faan helt körd...
Sabbar jag inte dämparen när jag skruvar ned fjädern?
Då har ju dämparen "tryck" hela tiden, kolvstången är ju nedtryckt när fjädern sitter längre ned??????
Niklas Falk wrote:Nä, du kommer inte att använda hela fjädervägen, det är ju inte rally vi körgokarting.nu wrote:Så om kolvstången inte är längst ut vid viloläge, spelar ingen roll?
1080 med ABS, 1031 utan ABS (140*110%*7 alt 140*105%*7).gokarting.nu wrote:Förresten,,,ska vikten på min bil och jag inte vara 1040???
Eller har jag missat allt igen, har ett bud på 1080 kg.
Skickar bilder på mina dämpare.gokarting.nu wrote:Fattar inte Fredrik...
Är din bil också högre bak, typ som min -8.5cm än fram?
Bifogar bild på bakdämparn.
Niklas Falk wrote:Se till att ha bogseröglor som funkar till imorgon, det låter som om jag får hämta dig i chikanen minst en gånggokarting.nu wrote:Roligt att drifta i 25 km/h! men naturligtvis omöjligt att ha den så på en bana.