Nja håller jag väl inte riktigt med omMin något lägre vikt ger mig en fördel i just starter då effekten är mindre viktig.

Men kul att bilarna är jämna i alla fall

Men back till topic nu
Kon-bana övningar som del av cupen tror ni på det ?
Nja håller jag väl inte riktigt med omMin något lägre vikt ger mig en fördel i just starter då effekten är mindre viktig.
Eller den där Parkbanan ni kör inom SVKG, den ser kul ut iaf på bild...Josen wrote: Kon-bana övningar som del av cupen tror ni på det ?
Nej det tycker inte jag..Kon-bana övningar som del av cupen tror ni på det ?
Är det en fd Ginettaförare eller kanske en släkting till dig (räcker det inte med en "Bösbeck" i CUPen?Josen wrote:Nu vet jag en röd NB -98 som är på väg från dyskland in i cupen, bilen hämtas och byggs närmsta tidenFörare är klart erfaren
Nej annan men du känner vederbörandeÄr det en fd Ginettaförare eller kanske en släkting till dig (räcker det inte med en "Bösbeck" i CUPen? )?
Ja ! då kan vi 'hypa' listan inför nästa årMGCC Höstrace som MX-5 CUP 2009 Prolog? Bygg färdigt tills dess och ta ut vagnbok i januari?
Kul att det växer!Josen wrote:Nej annan men du känner vederbörandeÄr det en fd Ginettaförare eller kanske en släkting till dig (räcker det inte med en "Bösbeck" i CUPen? )?![]()
Ja ! då kan vi 'hypa' listan inför nästa årMGCC Höstrace som MX-5 CUP 2009 Prolog? Bygg färdigt tills dess och ta ut vagnbok i januari?![]()
Tycker tre tävlingar är för lite och vill åka fem men inte fem helger.
Svårt...
Det här är ingen förening...Fredrik Henriksson wrote:Kul att det växer!Josen wrote:Nej annan men du känner vederbörandeÄr det en fd Ginettaförare eller kanske en släkting till dig (räcker det inte med en "Bösbeck" i CUPen? )?![]()
Ja ! då kan vi 'hypa' listan inför nästa årMGCC Höstrace som MX-5 CUP 2009 Prolog? Bygg färdigt tills dess och ta ut vagnbok i januari?![]()
Tycker tre tävlingar är för lite och vill åka fem men inte fem helger.
Svårt...Nästa år lär det vara ett hygligt stort startfält med allt från erfarna förare till rockiesar, Kul!!
Tur att några få "eldsjälar"f´låt Per, vet att du inte gillar att förknippas med föreningsfloskler
trodde på det när det såg lite mörkt ut i början av året...
![]()
Tycker 5 tävlingar är bra jag med(kan t.o.m tänka mig 6), kanske 2helger och 3 endagars?
Nä, men JOnas är lite iblandad (fick lite mer info nu)Mats Lundin wrote:Kan det vara en JOnas från Götet, tidigare Miataåkare?
Jo d va d!Cyberoid wrote: Nu var det inte så svårt längre!![]()
Vi kan väl låta personen i fråga presentera sig själv vad det lider. Men det är skoj att det satsas "på riktigt" till slutCyberoid wrote:Nu var det inte så svårt längre!Niklas Falk wrote:Ska bli skoj om det blir bättre i en NB än en NA med borttagen snigel.![]()
Fasen vad skoj!
Trodde jag inte, även om jag inte gett mina 100% än...Niklas Falk wrote:Det blir hans första bil med vagnbok..., menar inte att nån befintlig i Cupen skulle satsa "på låtsas".Fredrik Henriksson wrote:"satsas på riktigt"![]()
![]()
![]()
Carl Rydquist har bättre saker för sig (Att drifta/vara instruktör i Californien låter inte så tråkigt) om det var honom du tänkte på.Fredrik Henriksson wrote:Nä, trodde nog närmare att vi skulle få en före detta proffsförare bland oss...
Tycker det är ett bra förslag och vill gärna ingå i den gruppen.Kanske vi ska sätta ihop en arbetsgrupp för MX-5 CUP med fyra st ledamöter?
Jo, de var "jättebilliga" att tävla med i våras (Anderstorp 16e Maj var uppe på tapeten).Josen wrote:Jag hade gillat att få åka med Alfa klubben - ev tänkte jag åka på deras final på Mantorp och kanske lobba lite för att vi får vara med.
Den frågan har vi väl nött rätt rejält och fått ett tydligt utslag kring vad de aktiva tycker för 2009?Josen wrote: [Sen hurvida vi skall följa Roadsport regelemetet eller inte är ju än annan fråga.
Nja det tycker jag väl inte i din den egna undersökning är det väl hälften hälften ? Men det är ju så känsligt med denna frågan med dina plast-övningarFredrik Henriksson wrote:Den frågan har vi väl nött rätt rejält och fått ett tydligt utslag kring vad de aktiva tycker för 2009?Josen wrote: [Sen hurvida vi skall följa Roadsport regelemetet eller inte är ju än annan fråga.
Antar att du menar arr genom Fredrik SLC, då förväntar jag mig inte lägre startavgiftVad skulle ni säga om att Starta 2009 på Mantorp (SPVM, CAR, PCSR och BMWSC)? Förfrågan är ute och bollen rullar lite långsamt framåt.
Datumen är i så fall 2-3e Maj
Hälften hälften? 13 som vill fortsätta köra enligt roadsport, och 9 som vill ändra är väl närmare 2/3 majoritet för roadsport isf?Josen wrote: Nja det tycker jag väl inte i din den egna undersökning är det väl hälften hälften ? Men det är ju så känsligt med denna frågan med dina plast-övningar![]()
Pajkastning!Josen wrote:Nja det tycker jag väl inte i din den egna undersökning är det väl hälften hälften ? Men det är ju så känsligt med denna frågan med dina plast-övningarFredrik Henriksson wrote:Den frågan har vi väl nött rätt rejält och fått ett tydligt utslag kring vad de aktiva tycker för 2009?Josen wrote: [Sen hurvida vi skall följa Roadsport regelemetet eller inte är ju än annan fråga.![]()