tänkte pejla läget och höra om intresse finns för en Miatacupkväll där vi likt då tittar på film, tjötar spårval och kanske inspirerar en å annan ny (eller gammal) själ att börja miatarejsa.

Jag tycker det var en bra ide! Lite bra filmer i orginalupplösning och en riktig storbildsskärm!Fredrik Henriksson wrote:Jag ser att intresset är enormt!![]()
Jag får väl fortsätta att glutta miatarejs på youtube för att dämpa abstinensen...
Vi kanske kan uppdra åt nån att skriva ett litet filmindex (planen är att ha det på hemsidan i alla fall. Länk till film och en-två kommentarsmeningar räcker enormt långt.Cyberoid wrote:2. Niklas Falk Film: Inboard, SSM*2, Anderstorp*2, Falkenberg*2, diverse 2007
Vilket sammanträffande för jag är också upptagen exakt samma tid och dag! Det är dagen då Magnus förhoppningsvis officiellt blir räserförare!Cyberoid wrote:Är uppbokad kl 9.00-17.00 på lördagen v.13 (28:e) men i övrigt går det bra. Kväll, dag, vardag eller helg? Vad önskas?
25/3 passar kanon för min del!Cyberoid wrote:Föreslagen tid: Onsdag 25/3 kl. 18.00?
(Hoppas få svar på om lokalen under morgondagen.)
Du menar sånthär:Fredrik Henriksson wrote:Skulle var skitkul att få se film från "Koni+FM tiden"...
Det går ju alltid att Googla på youtubeid't så får man fram Googles syn på infon runt filmen etc (dvs du har säkert sett den förr).Fredrik Henriksson wrote:Youtube funkar inte på jobbet.det är "den vinröde" mao...Ska bli kul att se när jag kommer hem...
Hur ser det ut Henrik? Any newsTyvärr blev det nej på den stora presentationssalen pga av sekretess. Men jag har inte fått svar på den andra tilltänkta lokalen ännu.
Lokal finns, frågan är bara vilken? Besked på Måndag.JOnas wrote:Hur ser det ut Henrik? Any newsTyvärr blev det nej på den stora presentationssalen pga av sekretess. Men jag har inte fått svar på den andra tilltänkta lokalen ännu.
Nice driving med begränsat material!Niklas Falk wrote:Du menar sånthär:Fredrik Henriksson wrote:Skulle var skitkul att få se film från "Koni+FM tiden"...
http://www.youtube.com/watch?v=l_ERr5w1tvs (snart 4 år sen och Heikki tycker fortfarande inte om att bli påmind)
Njae... det handlar nog mer om vad som sitter bakom ratten...Fredrik Henriksson wrote:Nice driving med begränsat material!Niklas Falk wrote:Du menar sånthär:Fredrik Henriksson wrote:Skulle var skitkul att få se film från "Koni+FM tiden"...
http://www.youtube.com/watch?v=l_ERr5w1tvs (snart 4 år sen och Heikki tycker fortfarande inte om att bli påmind)![]()
Eliserna verkar ha svårt med miator trotts på pappret bättre bil. Undra om den lätta vikten gör att de inte riktigt får upp tempen i däcken?