Hej!
Ville bara ge en heads up för en nystartad grupp på Facebook (Mx-5/Miata Halmstad). Jag ser ofta Miator i stan (dock inte vid denna tid på året ) och tänker att det skulle vara kul att ses och köra eller sparka däck!
Låter det som en bra idé Halmstadbor (och ni som bor i närheten såklart) ?
Mvh Anton
Mötessida för Mx-5-ägare i Halmstad
Mötessida för Mx-5-ägare i Halmstad
Anton Nidsjö
Halmstad
Halmstad
Re: Mötessida för Mx-5-ägare i Halmstad
Anton jag kan inte hitta denna grupp på FB
Miata Cluben har aktiviteter runt Halmstad varje vecka under säsongen
Håkan Larsson
Adressen: https://www.facebook.com/groups/mx5halmstad/Håkan wrote:Anton jag kan inte hitta denna grupp på FB
Är medveten om att miataklubben har aktiviteter men tänker att det här kan vara ett lite mer laid back alternativ och ett sätt att knyta lite kontakter för framtida däcksparkning.
Anton Nidsjö
Halmstad
Halmstad
Första medlemmen registrerad (Håkan).
Anton Nidsjö
Halmstad
Halmstad
6 medlemmar and counting... Kul!
Anton Nidsjö
Halmstad
Halmstad
Hej, har "ansökt" nu. Använder ett "falskt" konto på facebook (våga vägra!) under namnet Karl Gustavf. Löjligt? Må hända.
Vill gärna vara med för övrigt, bor i Laholm och det hade varit trevligt att träffats någon gång under sommaren!
MVH
Thomas
Vill gärna vara med för övrigt, bor i Laholm och det hade varit trevligt att träffats någon gång under sommaren!
MVH
Thomas
Thomas Zweigel
Evolution Orange NB 2000 1,8
Renoverad motor, smidda stakar osv. GTX2867R G2 1,5bar ladd 340hp/400Nm på motorn
Evolution Orange NB 2000 1,8
Renoverad motor, smidda stakar osv. GTX2867R G2 1,5bar ladd 340hp/400Nm på motorn
Hej!manu wrote:Hej, har "ansökt" nu. Använder ett "falskt" konto på facebook (våga vägra!) under namnet Karl Gustavf. Löjligt? Må hända.
MVH
Thomas
Din ansökan är godkänd. Kul att du vill vara med! Jag jobbar i Laholm och tar ibland Miatan till jobbet. Kanske kan ses i Laholm någon gång i vår/sommar också.
Mvh
Anton
Anton Nidsjö
Halmstad
Halmstad