Kort lathund för hur man betalar sin SBF-licens
- Andreas E
- Medlem MX-5 Racing Club
Kort lathund för hur man betalar sin SBF-licens
För er som har SBF förarlicens (gäller bland annat alla som kör i MX-5 Cup / SPVM) är det numera så att man själv måste gå in ett system på nätet som heter LOTS och betala + printa ut sin licens. Här är en kort lathund som visar lite hur det går till:
/Andreas EAndreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Re: Kort lathund för hur man betalar sin SBF-licens
Hej,
när jag loggar in finns det en Nationell licens i Drifting, men min racing debut licens finns inte med...
när jag loggar in finns det en Nationell licens i Drifting, men min racing debut licens finns inte med...
Tobias Bollmark
http://www.r-dack.se
http://www.r-dack.se
Min racinglicens debut (togs 2010 och togs senast ut 2011) fanns med, så jag passade på att förnya den (femte året i år), kan vara bra att ha.
Porsche Cayman S "3400 RT" -09 Rennen Touring Edition
Tidigare: Mazda MX-5 1,8 -99 Autocross Edition
Grocery getter: Subaru Legacy 2,5i Station -09 Rally/Utility/Touring Edition
- Andreas E
Det var underligtLejban wrote:Hej,
Då det är SBF som ansvarar för att de licenser man har finns registerade i LOTS är tipset att kontakta SBF och kolla varför du inte har din racing debut licens där.
/Andreas E
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.
-
Försökte betala min licens nu, funkade icke. Fick ett felmeddelande som inte hjälpte mig alls. Har mailat, hoppas dom kan hjälpa mig.
Får lite skön retro-känsla på tekniken och användarvänligheten. 90-talet är ju kommande modetrend, SBF är helt rätt ute. Hoppas bara dom inte använt för många av våra licenspengar att bygga detta system.
TT #64
Får lite skön retro-känsla på tekniken och användarvänligheten. 90-talet är ju kommande modetrend, SBF är helt rätt ute. Hoppas bara dom inte använt för många av våra licenspengar att bygga detta system.
TT #64
Det finns många spår på banan som är lite långsammare än det snabbaste
Får lite skön retro-känsla på tekniken och användarvänligheten. 90-talet är ju kommande modetrend, SBF är helt rätt ute.
Jonas Christensen (fd #74, fd #49)
07noll9-40nio5nio6
NA NA NA NB NBFL NB NA NA NB
07noll9-40nio5nio6
NA NA NA NB NBFL NB NA NA NB
- Niklas Falk
Kan det finnas chans att nåt annat misslyckat mastodontprojekt återanvänts...
Bara tanken på att ha begränsade betalmöjligheter känns verkligen fräsht
Bara tanken på att ha begränsade betalmöjligheter känns verkligen fräsht