Rejs 1
Var som vanligt chanslös mot Kent , men han mådde inte bra fysiskt innan heatet & blev än sämre under rejset.
Vilket syns tydligt.
Blixt ger inte Kent en lugn stund o det var på håret att Kent blev trea.
Prisutdelningen efteråt var ingen kul tillställning när Kent fick skjuts med blåljus därifrån
Vet att jag har mandat från övriga i detta forum att önska allas våran Kent ett problemfritt tillfrisknande
Rejs 2.
Tyvärr blev det andra "finalen" i rad som Kent inte var på startlinjen.
Jättetråkigt
Det hade blivit ett rejs att minnas tippar jag
Hela lineup var en avslagen tillställning.
…till skillnad från rejset.
Är så oerhört nöjd med valet att stanna å köra med Sveriges bästa & roligaste rejsgäng
Nästa år blir vi ännu fler som det ser ut också
Andreas Halbig Falkenberg 2014 Race 1 & 2
Forum rules
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
- gokarting.nu
- Medlem MX-5 Racing Club
Andreas Halbig Falkenberg 2014 Race 1 & 2
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Re: Andreas Halbig Falkenberg 2014 Race 1 & 2
Jättebra filmer som vanligt från dig Andreas. ( fast curbsen e inte bra för kameran ---heller)
Jag är ju klart nöjd över att få förekomma i din framåtlins några varv i alla fall..
Tack för denna säsongen och alla goda råd på vägen..
/ ulfen.
Jag är ju klart nöjd över att få förekomma i din framåtlins några varv i alla fall..
Tack för denna säsongen och alla goda råd på vägen..
/ ulfen.
Ulf Andersson