Filmer från race, banträffar och annat miatarelaterat
Forum rules
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
Lite mera nostalig Min första tävling och premiär på Knutan. Lärde mig massa om hur Knutan skall tas här.
Kul rejs med blandade bilar.Helt standardbaserad bil (gula koni) med gamla 195/55/R15 r-däck som ha fick låna av kusins racing stall. Bästa tid 1.15.518
Anders har bra fart här men blir omkörd på slutet p.g.a broms-belägg som tog slut. Har klippt bort mitten delen av filmen för anpassning mot Youtube. Lite bråk med en sjua i mitten-delen
Man kan helt klart ha lika kul med standard-baserade bilar
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
gokarting.nu wrote:Du har en så lugn körstil så jag blir stressad!
inga kast här inte:)
Fast jag skulle vilja kunna sladda som du - tränar hårt med Omegan nu Den har diff i alla fall
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
Vi var 3 st å driftade på Arendals parkeringar i måndags.
Kollade lite extra på vallarna 3ggr...
Ska jag slå en signal vid nästa "utflykt"?
Attachments
CoolThursday.gif (100.7 KiB) Viewed 1579 times
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Men Fredrik, ingen säger något snällt till mig om jag inte börjar...
Du är observant som vanligt.
Attachments
ok.nu.har....ALLA....fått.något....jpg (47.55 KiB) Viewed 1568 times
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
En bild från avsvalkningen efter SSM...du sänder inte ut speciellt tydliga signaler Jo..n f´låt MALENA!
Attachments
Josen.i.somras..jpg (145.14 KiB) Viewed 1562 times
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
Eller du kanske har en akademisk kvart för omväxlings skull?
Attachments
Josen.på.väg.till.biltema...igen....jpg (60.82 KiB) Viewed 1533 times
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
Blir nog inget i år möjligen SSM och Falkeberg och några MGCC rejs och Hyllings DM