http://www.youtube.com/results?search_t ... crash&aq=f
Tex http://www.youtube.com/watch?v=F6IZUzxRKUc
Som kommentar till SMstarten ovan, att byta spår in i den bredvid är ju inte smart (lite väl stort fokus på att nå luckan mellan bilarna framför utan att ens titta åt sidan), det är riktigt dumt.
Det borde vara lite bättre koll för att vara bland top10 i MARRS, det är ju en variant med extremt jämna bilar (jämntrimmade på rullar så det ska inte kunna vara en "guldbyxeförare")
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
Bump-draftning , uppe i 200 km /h i slutet på rakan, Pacific Raceways verkar var en riktigt kul bana med massa ös i http://www.youtube.com/watch?v=GjZqGTTVy7E
+ att jag flyttade denna tråden hit samtidigt lyckades jag ta bort orginal tråden Gör inte skuggning när ni flyttar trådar
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
Trevligt startfält, kul med lite andra bilar också som får vara med
Tänkt när vi är så många så andra få be om att vara med och vi generöst låtar alla vara med och ha kul
Josen wrote:Trevligt startfält, kul med lite andra bilar också som får vara med
Improved Touring är ju de gamla klasserna där Miator gick (i lite olika modifieringsgrader) innan Spec Miata startades (2000 eller 2001 om jag läst på rätt ställe).
Jag får tydliga Roadsportvibbar varje gång jag ser filmer från IT-race, förutom att de struntar i om det är "sportvagn" eller inte.
Lite varierande hastighetsprofiler på en del bilmodeller, precis som när får in B-bilar i fajterna. http://www.youtube.com/watch?v=k6z39TB9ANE
Har gjort ett trevande försök till att börja strukturera filmer från våra träffar.
Kan vi inte hjälpas åt att få ordning på dessa, bör samlas på ett och samma ställe där man kan lägga upp snyggt och prydligt. Finns förstås även filmer från 2008 som skall med i listan
Hur går det med Kinnekullefilmen och mina SSM-filer Per? Hinner du inte får du gärna skicka dom så ser jag om jag kan lämna in dom någonstans... Naturligt att vi prioriterar olika...
Fredrik Henriksson wrote:Hur går det med Kinnekullefilmen och mina SSM-filer Per? Hinner du inte får du gärna skicka dom så ser jag om jag kan lämna in dom någonstans... Naturligt att vi prioriterar olika...
JOdå... Kämpat med dina SSM filer. Niklas har ju räddat den ena. Den andra är för stor för min lina just nu. Får vänta till imorgon att ladda upp den på FTP'n så kanske Niklas har lust att laga den också. Mina program klarar inte av att fixa dom.
Kinnekulle kommer!! Har dom inte på bärbara datorn som sagt. Så när jag kommer hem så!
Fredrik Henriksson wrote:Hur går det med Kinnekullefilmen och mina SSM-filer Per? Hinner du inte får du gärna skicka dom så ser jag om jag kan lämna in dom någonstans... Naturligt att vi prioriterar olika...
JOdå... Kämpat med dina SSM filer. Niklas har ju räddat den ena. Den andra är för stor för min lina just nu. Får vänta till imorgon att ladda upp den på FTP'n så kanske Niklas har lust att laga den också. Mina program klarar inte av att fixa dom.
Kinnekulle kommer!! Har dom inte på bärbara datorn som sagt. Så när jag kommer hem så!
CG Leijonhufvud wrote:Har gjort ett trevande försök till att börja strukturera filmer från våra träffar.
Kan vi inte hjälpas åt att få ordning på dessa, bör samlas på ett och samma ställe där man kan lägga upp snyggt och prydligt. Finns förstås även filmer från 2008 som skall med i listan
Sådär. Har lagt upp en ny kategori för filmer i forumet. Det jag tänkte från början med CMS blev för krångligt.
Läs reglerna för hur filmer publiceras så vi håller lite ordning på dem!
Ser ut som banan, ...vid andra kontakten.... går rakt fram
En skam för miataracingen
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!